تمجید سامسونگ از گوشی تاشو اوپو؛ اشتباهی تصادفی یا شیوه‌ای برای بازاریابی؟

سه‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
حساب توییتر سامسونگ، گوشی تاشدنی اوپو فایند N را «شگفت‌انگیز» خطاب کرده است. کاربران می‌گویند این اتفاق احتمالاً ناخواسته بوده و مدیر حساب توییتر سامسونگ دچار اشتباه شده است.
تبلیغات

سامسونگ با عرضه‌ی دستگاه‌های سری گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ نقش بسزایی در افزایش محبوبیت گوشی‌های تاشدنی ایفا کرده است. این شرکت کره‌ای جزو نخستین شرکت‌هایی بود که وارد بازار تاشدنی‌ها شد و سپس شاهد عرضه‌ی دستگاه‌های تاشدنی دیگری توسط شرکت‌های مختلف بودیم.

آن‌طور که Android Authority می‌نویسد، سامسونگ اخیراً در توییتر از گوشی تاشدنی یکی از شرکت‌های رقیبش تمجید کرده است. فعلاً مشخص نیست که این اتفاق به شکل تصادفی رخ داده یا خیر.

یکی از مدیران روابط عمومی اوپو و وان پلاس تصویری متحرک از گوشی اوپو فایند N را در توییتر منتشر کرد و زمان زیادی نگذشته بود که حساب کاربری سامسونگ منشن «بسیار شگفت‌انگیز» را زیر توییت پست کرد. در اسکرین‌شات زیر می‌توانید منشن حساب سامسونگ را مشاهده کنید:

منشن سامسونگ زیر توییت اوپو فایند N در توییتر

شماری از کاربران در زیر منشن سامسونگ نوشته‌اند که این تصویر گیف متعلق‌ به گوشی جدید اوپو است. ظاهراً این کاربران تصور می‌کنند مدیر حساب کاربری سامسونگ به اشتباه فکر کرده گوشی مذکور، یکی از دستگاه‌های سری گلکسی زد فولد است.

کم پیش می‌آید چنین صحنه‌ای را در شبکه‌های اجتماعی ببینیم، بنابراین منطقی است که کاربران فکر کنند سامسونگ به شکل تصادفی از اوپو تمجید کرده است.

اوپو فایند N دستگاهی تاشدنی است که طراحی ظاهری مشابه سری گلکسی زد فولد دارد و رقیبی برای جدیدترین مدل این خانواده محسوب می‌شود. این گوشی از صفحه‌نمایش خارجی ۵٫۴۹ اینچ و صفحه‌نمایش داخلی ۷٫۱ اینچ استفاده می‌کند و میزبان دوربین سه‌گانه در پنل پشتی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات