شسنسور بسیار بزرگ ۵۰ مگاپیکسلی سونی در مرحله آزمایش قرار گرفت

شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
سنسور ۱٫۱.۱ اینچی سونی IMX800 که احتمال استفاده آن در گوشی شیائومی 12 اولترا وجود دارد، برای آزمایش دراختیار تولیدکنندگان قرار گرفت.
تبلیغات

به ادعای تحلیلگر نام‌آشنای دنیای فناوری، دیجیتال چت استیشن، سونی سنسور دوربین جدید خود را که مخصوص گوشی‌های موبایل است، برای آزمایش دراختیار تولیدکنندگان قرار داده است. احتمال این وجود دارد که این سنسور همانی باشد که طبق شایعه‌ها، قرار است در دوربین اصلی گوشی شیائومی 12 اولترا استفاده شود و به‌نظر می‌رسد این موضوع با صحبت‌های پیرامون آن نیز هم‌خوانی داشته باشد.

اگر صحت وجود چنین سنسوری تأیید شود، با اختلاف کمی نسبت به سنسور ۱٫۱.۱۲ اینچی GN2 سامسونگ، سنسور جدید سونی با اندازه‌ی ۱٫۱.۱۱ اینچ، عنوان یکی از بزرگ‌ترین حسگرهای دنیای دوربین گوشی‌های موبایل را از آن خود می‌کند. گفتنی است که سنسور بسیار بزرگ GN2 سال گذشته در دوربین اصلی گوشی می 11 اولترا شیائومی به‌کار رفته بود؛ همچنین رزولوشن دوربین‌های پشتی شیائومی 12 اولترا، ۵۰، ۴۸ و ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود که با وجود ثابت ماندن این اعداد نسبت به نسل پیشین، احتمالاً شاهد بهبود سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در آن‌ها خواهیم بود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات