اولین گوشی ناثینگ با نام Nothing Phone 1 عرضه می‌شود

چهارشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
ناثینگ اولین گوشی هوشمند خود را با نام Nothing Phone 1 و سیستم‌عامل Nothing OS عرضه می‌کند.
تبلیغات

پس از به اشتراک گذاشتن تیزرهای مرموز طی چند هفته گذشته، ناثینگ سرانجام تأیید کرد که اولین گوشی هوشمند آن با نام Nothing Phone 1 در تابستان امسال وارد قفسه‌های بازار می‌شود.

در رویداد The Truth امروز، کارل پی، مدیر عامل ناثینگ، فاش کرد که Nothing Phone 1 دارای تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون است و پوسته‌ی سفارشی اندروید جدیدی به نام Nothing OS را اجرا خواهد کرد.

Nothing Phone 1 دومین محصول این شرکت خواهد بود. ناثینگ می‌گوید گوشی موبایل جدیدش دارای طراحی نمادین و اتصال یکپارچه با سایر دستگاه‌های موجود در اکوسیستم محصو‌ل‌های این شرکت ارائه می‌دهد. در حال حاضر، ناثینگ تنها یک محصول دیگر در بازار دارد و آن Nothing Ear 1 است. اما شرکت مذکور پیش‌تر فاش کرده بود که چهار محصول دیگر در خط تولید خود دارد. محصولات آینده احتمالاً با Nothing Phone 1 اتصال یکپارچه را ارائه خواهند کرد.

کارل پی در حال معرفی گوشی هوشمند Nothing Phone 1

اگرچه پی در طول این رویداد چیز دیگری درباره Nothing Phone 1 فاش نکرد، اما توضیحاتی نیز درباره‌ی پوسته‌ی اندروید سفارشی ناثینگ با نام Nothing OS ارائه داد. گفته می‌شود Nothing OS بهترین ویژگی‌های «اندروید خالص» را ارائه می‌کند و تجربه‌ای سریع، روان و شخصی را دراختیار کاربران قرار می‌دهد. تیزرهای قبلی ناثینگ ما را به این باور می‌رساند که سیستم‌عامل مذکور مبتنی بر اندروید ۱۲ خواهد بود. همچنین شرکت سازنده قول سه سال به‌روزرسانی سیستم‌عاملی و ۴ سال به‌روزرسانی امنیتی برای دستگاه را داده است.

کارل پی در حال توضیح دادن به روزرسانی سالانه Nothing OS

همچنین پوسته‌ی اندرویدی دارای فونت‌ها، رنگ‌ها، عناصر گرافیکی و صداهای سفارشی است که به تمایز آن از سایر پوسته‌های موجود کمک می‌کند. این شرکت فاش کرد که طرفداران به‌زودی می‌توانند پیش‌نمایش Nothing OS را با استفاده از لانچر آن تجربه کنند، که در ماه آوریل در گوشی‌های هوشمند منتخب قابل دانلود خواهد بود.

نظر شما همراهان زومیت درباره‌ی Nothing Phone 1 و Nothing OS چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات