گلکسی XCover پرو ۲ با تراشه‌ی اسنپدراگون 778G در گیک‌بنچ مشاهده شد

پنج‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ گوشی‌ها و تبلت‌های مقاوم خود را تحت برند XCover معرفی می‌کند. اکنون گوشی جدیدی به‌نام گلکسی XCover پرو ۲ در گیک‌بنچ دیده شده است که از یک تراشه‌ی میان‌رده بهره می‌برد.
تبلیغات

گلکسی XCover پرو ۲ درواقع جایگزین XCover پرو که در ژانویه ۲۰۲۰ معرفی شد، خواهد بود. البته سامسونگ سال گذشته مدل XCover 5 را نیز معرفی کرد که به تراشه‌ی اگزینوس ۹۶۱۱ مجهز شده است.

به گزارش GSMArena، با توجه به اطلاعات فاش‌شده در گیک‌بنچ، گلکسی XCover پرو ۲ به تراشه‌ی ۶ نانومتری اسنپدراگون 778G مجهز خواهد شد. این پردازنده شامل چهار هسته‌ی مبتنی‌بر کورتکس A78 و چهار هسته‌ی مبتنی‌بر کورتکس A55 بوده و از پردازنده‌ی گرافیکی آدرینو 642L بهره می‌برد. می‌توان این تراشه را با یک سیستم-روی-چیپ (SoC) پرچم‌دار قدیمی‌تر مثل اسنپدراگون ۸۶۰ مقایسه کرد با این‌ تفاوت که اسنپدراگون 778G بسیار کارآمدتر است و از 5G نیز پشتیبانی می‌کند.

گلکسی XCover پرو ۲ در گیک بنچ

XCover پرو ۲ سامسونگ از ۶ گیگابایت رم بهره خواهد برد که نسبت به مدل قبلی این محصول دو گیگابایت ارتقا یافته است. این گوشی به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۲ عرضه خواهد شد. این در حالی است که مدل قبلی این محصول در سال ۲۰۲۰ با اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 2.0 به بازار عرضه شد و سپس در سال ۲۰۲۱ به‌روزرسانی اندروید ۱۱ را با رابط کاربری One UI 3.0 دریافت کرد. جدیدترین به‌روزرسانی منتشرشده برای XCover اصلی سامسونگ اوایل ماه جاری به‌همراه وصله‌ی امنیتی فوریه ارائه شد. علاوه‌براین انتظار می‌رود اندروید ۱۲ در ماه ژوئن برای این گوشی منتشر شود.

هنوز نمی‌دانیم سامسونگ دقیقاً چه زمانی از گلکسی XCover پرو ۲ رونمایی خواهد کرد، اما غول فناوری کره‌ی جنوبی معمولاً این گوشی‌ها را بدون سروصدا معرفی می‌کند؛ زیرا مشتریان این سری محصولات اغلب افرادی هستند که در مشاغل خاصی فعالیت می‌کنند که نوع شغل آن‌ها باعث می‌شود به خرید گوشی‌های مقاوم روی بیاورند. به‌عنوان مثال والمارت در ایالات متحده ۷۴۰ هزار دستگاه XCover پرو را برای کارمندان خود خریداری کرد تا در محیط فروشگاه‌ها از آن‌ها استفاده کنند. درخواست خرید گوشی سامسونگ ایکس کاور عموما زیاد نیست و طرفداران خاص خود را دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات