سامسونگ عمداً تصاویر جدیدی از گلکسی A53 منتشر می‌کند

چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در آستانه‌ی رونمایی گلکسی A53، تصاویری واقعی جدیدی از گوشی میان‌رده کره‌ای‌ها در فضای مجازی منتشر شده است که جزئیات زیادی را از زبان طراحی این محصول به ما ارائه می‌هد.
تبلیغات

سامسونگ قصد دارد فردا با برگزاری رویدادی مجازی، جدیدترین گوشی‌های هوشمند سری A خود را رونمایی کند. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که که طرفداران برند کره‌ای از رویداد پیشرو کمی ناامید شوند؛ چراکه تاکنون تقریباً تمامی مشخصات و حتی ویدئوهای جعبه‌گشایی گوشی‌های حاضر در این رویداد فاش شده است. در جدیدترین نمونه، تصاویری از گلکسی A53 در یکی از فروشگاه‌های خُرده‌فروشی سامسونگ در تایلند منتشر شده است که درواقع عمدی به‌نظر می‌رسد.

گمان می‌کنیم که سامسونگ به‌منظور بازاریابی و آمدن به سرتیتر اخبار چنین اقدامی انجام داده باشد که درواقع، رویکردی رایج در دنیای موبایل محسوب می‌شود. تصاویر جدید گوشی میان‌رده سامسونگ را در رنگ گلبهی نشان می‌دهند. این همان رنگی است که پیش‌تر رندرهای از آن فاش شد بود. به‌طورکلی، گوشی A53 سامسونگ بر زبان‌ طراحی نسل گذشته پایبند است و دوربین چهارگانه در ماژلی به‌شکل مستطیلی قرار گرفته و فریمی از جنس آلمینیوم دارد.

تصویری از گلکسی A53
تصویری از گلکسی A53
تصویری از گلکسی A53
تصویری از گلکسی A53

همان‌طورکه در ابتدا گفتیم، دومین رویداد آنپکد در سال جاری میلادی فردا ساعت ۱۷:۳۰ به‌وقت تهران برگزار خواهد شد. در این رویداد، معرفی گلکسی A53 نیز کاملاً قطعی به‌نظر می‌رسد. گوشی یادشده به‌احتمال زیاد تقریباً ۵۰۰ دلار قیمت خواهد داشت و بهبودهایی نیز در بخش دوربین تجربه خواهد کرد.

طبق گزارش‌های قبلی، گوشی مذکور می‌تواند با رزولوش 8K و ۶۰ فریم‌برثانیه فیلم‌برداری کند. افزون‌براین، شواهد نشان می‌دهد که سامسونگ آداپتور شارژ را از این گوشی نیز حذف خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات