آیفون SE 2022 از چهار گیگابایت رم بهره می‌برد

پنج‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل به‌تازگی از سومین نسل آیفون SE رونمایی کرد. این گوشی هوشمند 5G اکنون به چهار گیگابایت رم مجهز شده است.
تبلیغات

اپل در مراسم Peek Perfromance اخیر خود از آیفون SE جدید رونمایی کرد. این محصول از تراشه‌ی قدرتمند A15 بایونیک بهره می‌برد و از شبکه‌های 5G نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویزگی‌های درخورتوجه این گوشی می‌توان به دوربین بهبودیافته، شیشه‌ی بادوام و رم بیشتر اشاره کرد.

به گزارش مک‌رومرز، توسعه‌دهنده‌ای به‌ نام موریتز استرنمن تأیید کرده است که نسل سوم آیفون SE اپل از چهار گیگابایت رم بهره می‌برد. این در حالی است که مدل قبلی این گوشی به سه گیگابایت رم مجهز شده بود. این اطلاعات از رشته‌ کدهای موجود در Xcode 13.3 Release Candidate که پس از رویداد Peek Performance توسط اپل منتشر شده، به‌دست آمده است.

در رشته کدهای Xcode، میزان رم در چندین نسل از آیفون‌ها و آیپدهای اپل به‌دقت نشان داده شده است. به‌عنوان مثال این کدها مشخص کرده‌اند که نسل ششم آیپد مینی نیز از چهار گیگابایت رم بهره می‌برد.

اپلیکیشن‌های ویرایش عکس و ویدئو می‌توانند از رم بیشتر بهره برده و لایه‌های بیشتری را در حافظه‌ی دستگاه ذخیره کنند. رم اضافه همچنین می‌تواند به تعداد بیشتری از اپلیکیشن‌ها و برگه‌های بازشده در مرورگر سافاری اجازه دهد تا در پس‌زمینه‌ی دستگاه فعال بمانند.

امکان پیش‌ خرید آیفون SE ۲۰۲۲ از ۱۱ مارس (۲۰ اسفند ۱۴۰۰) در ایالات متحده، استرالیا، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، هند، ژاپن، بریتانیا و بیش از ۳۰ کشور دیگر آغاز خواهد شد. این گوشی همچنین از ۱۸ مارس (۲۷ اسفند ۱۴۰۰) به بازار عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات