هواوی nova 9 SE را با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسل و شارژ سریع ۶۶ وات رونمایی کرد

چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
نوا ۹ اس‌ای به‌عنوان اولین گوشی هواوی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسل معرفی شد. این گوشی به صفحه‌نمایش ۶٫۷۸ اینچی LCD مجهز است.
تبلیغات

به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، هواوی در سکوت خبری گوشی میان‌رده‌ای از سری نوا با نام نوا ۹ اس‌ای (nova 9 SE) را معرفی کرد که برای اولین‌بار از دوربین دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

نوا ۹ اس‌ای به صفحه‌نمایش ۶٫۷۸ اینچی LCD با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۳۸۸ پیکسل مجهز است که حاشیه‌ی باریک ۱٫۰۵ میلی‌متری دارد. افزون‌براین پنل جلویی و پشتی آن با ورق‌های شیشه‌ای پوشانده شده است.

زوایای مختلف نوا ۹ اس‌ای هواوی

این گوشی هواوی در پنل جلو از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و در پنل پشتی از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی با زاویه‌ی دیدی ۱۱۲ درجه، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. ویژگی مهم دوربین این گوشی در قابلیت Super Night Shot خلاصه می‌شود که چندین نوردهی را باهم ترکیب می‌کند تا تصاویر از کیفیت خوبی برخوردار باشند.

قابلیت سوپر نایت شات نوا ۹ اس‌ای هواوی

نوا 9 اس‌ای سیستم‌عامل اندروید ۱۲ را با رابط کاربری EMUI 12 و فروشگاه AppGallery هواوی اجرا می‌کند. هواوی تا زمان فروش رسمی در ۱۱ مارس (۲۰ اسفند ۱۴۰۰)، هنوز از بیان برخی از جزئیات این گوشی خودداری می‌کند؛ اما انتظار می‌رود که قلب تپنده‌ی این گوشی تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۸۰ کوالکام همراه با اتصال 4G و Wi-Fi 5 (ac) باشد.

رنگ مشکی نوا ۹ اس‌ای هواوی

انرژی لازم برای کار با نوا 9 اس‌ای هواوی را باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با قابلیت پشتیبانی از SuperCharge اختصاصی هواوی با توان ۶۶ وات تأمین می‌کند. گفتنی است حسگر اثرانگشت این گوشی درکنار بدنه تعبیه شده است؛ اما از جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری خبری نیست.

رنگ سفید نوا ۹ اس‌ای هواوی

قیمت گوشی هواوی ۱۱ مارس مشخص می‌شود و درحال‌حاضر، فقط می‌توان آن را در وب‌سایت huawei.com مالزی پیش‌فروش کرد. نوا 9 اس‌ای در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی عرضه می‌شود.

در مقایسه‌ی سریع این گوشی با سایر مدل‌های این خانواده، یعنی نوا ۹ و نوا ۹ پرو، می‌توان گفت که گوشی‌های یادشده به صفحه‌نمایش به‌ترتیب ۶٫۵۶ و ۶٫۷۲ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز هستند.

افزون‌براین، این گوشی از تراشه‌ی اسنپدراگون 778G، دوربین‌های ۵۰، ۸، ۲ و ۲ مگاپیکسلی در پنل پشتی و ۳۲ مگاپیکسلی در پنل جلویی بهره می‌برند. باتری مدل معمولی ۴۳۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت با قابلیت پشتیبانی از شارژ ۶۶ وات و باتری مدل پرو ۴۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت با قابلیت پشتیبانی از شارژ ۱۰۰ وات است.

درآخر می‌توانید ویدئویی از قابلیت دوربین Super Night Shot هواوی را تماشا کنید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات