کالبدشکافی گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ اولترا نشان از دشواری تعمیر آن‌ها دارد

جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس کالبدشکافی iFixit روی گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ، این محصولات حتی نسبت به آیفون ۱۳ پرو امتیاز تعمیرپذیری کمتری دریافت کرده‌اند.
تبلیغات

سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ به‌طور کلی به‌عنوان گوشی‌های پرچم‌دار، عالی به‌نظر می‌رسند. این گوشی‌های رده‌بالا از مشخصات سخت‌افزاری قدرتمندی بهره می‌برند و به دوربین‌های باکیفیتی مجهز شده‌اند. مدل اس ۲۲ اولترا حتی از قلم اس-پن نیز بهره می‌برد و بهترین دوربین موبایلی سامسونگ روی این دستگاه مورد استفاده قرار گرفته است.

به گزارش AndroidAuthority، وب‌سایت iFixit مثل همیشه فرایند کالبدشکافی همیشگی خود را روی سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ نیز انجام داده و درنهایت امتیاز تعمیر‌پذیری این گوشی‌های پرچم‌دار را سه از ۱۰ اعلام کرده است.

کالبدشکافی گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس

به گفته‌ آی‌فلکس‌ایت، تنها مزیت گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ اولترا این بود که سامسونگ از پیچ‌های استاندارد فیلیپس در آن‌ها استفاده کرده است. IFIXIT همچنین فرایند تعویض باتری این گوشی‌ها را سخت اعلام کرد و گفت تعمیرکاران برای باز کردن دستگاه با چسب بسیار مستحکمی که دورتادور قاب را پوشش داده است مواجه خواهند شد.

تماشا در یوتیوب

IFIXIT همچنین اعلام کرده که فقدان دفترچه‌ راهنمای خدمات عمومی رایگان برای پرچم‌داران سری گلکسی اس ۲۲ جای تأسف دارد و علاوه‌براین از روند بسیار بد تعمیر صفحه‌نمایش این محصولات نیز انتقاد کرد. به گفته IFIXIT، استفاده از بدنه‌ پشتی شیشه‌ای در مدل پایه‌ اس ۲۲ به‌جای بدنه‌ پلاستیکی که دوام بیشتری دارد، ناامیدکننده است.

تصویر اشعه ایکس گلکسی اس ۲۲

درهرصورت، امتیاز گکلسی اس ۲۲ و اس ۲۲ اولترا با دستگاه‌هایی مثل آیفون ۱۳ پرو (امتیاز ۶ از ۱۰) و پیکسل 5a (امتیاز ۶ از ۱۰) فاصله‌ زیادی دارد. اگر واقعا می‌خواهید دستگاهی خریداری کنید که امتیاز تعمیرپذیری بالایی داشته باشد باید از محصولاتی مثل FairPhone 4 استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات