احتمال پایبندی آیفون SE 2022 به طراحی قدیمی آیفون 8 قوت گرفت

پنج‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویری از محافظ نمایشگر آیفون SE 2022 فاش شده است که نشان می‌دهد این گوشی قرار است از همان طراحی قدیمی آیفون 8 استفاده کند.
تبلیغات

از مدت‌ها پیش افشاگران مدعی شده بودند اپل در ماه مارس ۲۰۲۲ (اسفند ۱۴۰۰ و فروردین ۱۴۰۱) رویدادی به‌منظور رونمایی نسل جدید آیفون SE برگزار می‌کند، تا این‌که برگزاری این مراسم رسما به تأیید اپل رسید. اپل در دعوت‌نامه‌ای رسمی از برگزاری مراسمی ویژه در روز ۸ مارس (۱۷ اسفند) خبر داده است، رویدادی که پیش‌بینی می‌شود محفل رونمایی از آیفون اس ای ۲۰۲۲ (Apple iPhone SE 2022) باشد.

درحالی‌که هنوز چند روز تا مراسم اپل باقی مانده، فون‌آرنا می‌نویسد محافظ نمایشگر گوشی آیفون SE 5G با تاریخ عرضه‌ ۱۰ مارس (۱۹ اسفند) در فضای وب رؤیت شده است. ظاهراً این محافظ عرضه‌نشده توسط بلکین ساخته شده است. برخی شایعه‌ها می‌گفتند اپل در نسل جدید آیفون SE سراغ طراحی آیفون XR می‌رود، اما تصویر منتشرشده با محافظ نمایشگر بلکین نشان می‌دهد اپل قصد دارد طراحی آیفون SE 2022 را در نسل جدید نیز حفظ کند.

محافظ نمایشگر آیفون SE 2022 با شماره‌مدل F8W768qe-REV نخستین بار در روز ۲۸ ژانویه (۸ بهمن) در وب‌سایت آمازون ژاپن رؤیت شده است و در بخش توضیحات به این موضوع اشاره شده که این محافظ مربوط به «آیفون SE نسل سوم» است.

محافظ نمایشگر آیفون SE 2022 تصویر غیررسمی

تا پیش از رونمایی آیفون SE 2020 پیش‌بینی می‌شد اپل از طراحی آیفون‌های مدرن در فرم‌فاکتوری کوچک استفاده کند، اما کوپرتینویی‌ها آیفون SE 2020 را با طراحی آیفون 8 رونمایی کردند. امسال افشاگرانی ادعا کردند اپل طراحی قدیمی آیفون 8 را برای همیشه کنار می‌گذارد، اما جدیدترین افشاگری‌های مارک گارمن به استفاده‌ مجدد از این طراحی اشاره می‌کند.

انتظار می‌رود آیفون SE نسل جدید از پردازنده‌ A15 (همان تراشه‌ به‌کاررفته در آیفون 13) استفاده کند و دارای نمایشگر ۴٫۷ اینچ LCD باشد. دوربین یگانه و تاچ ID از دیگر مشخصه‌های منتسب به آیفون SE 2022 است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات