اوپو Reno7 Z 5G با اسنپدراگون 695 رونمایی شد

چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
اوپو Reno7 Z 5G با تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۹۵ و صفحه‌نمایش امولد ۶٫۴۳ اینچی را رونمایی کرد.
تبلیغات

اوپو نوامبر گذشته سری Reno7 متشکل از سه گوشی هوشمند Reno7 5G و Reno7 Pro 5G و Reno7 SE 5G را معرفی کرد. ازآن‌جاکه امروز Reno7 Z 5G نیز رونمایی شد، تعداد اعضای این خانواده به چهار گوشی افزایش پیدا کرده است. به‌گزارش جی‌اس‌ام‌ آرنا، قرار بود Reno7 Z 5G فردا در رویدادی در تایلند معرفی شود؛ اما اوپو درحال‌حاضر تمام مشخصات و ویژگی‌های آن را قبل از عرضه فاش کرده است.

اوپو Reno7 Z 5G به صفحه‌نمایشی ۶٫۴۳ اینچی امولد با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و رزولوشن FullHD+ مجهز است. همچنین در گوشه‌ی بالا سمت چپ، حفره‌ای تعبیه شده است که میزبانی دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را برعهده دارد. در پنل پشتی این گوشی هوشمند که طراحی Oppo Glow را به‌رخ می‌کشد، سیستم دوربین سه‌گانه‌ای ‌‌‌‌‌‌ متشکل از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، حسگر مونوکروم و عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود. همچنین، در بخش دوربین این دستگاه برخی از ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی را شاهد هستیم.

پنل پشتی و نمایشگر اوپو Reno7 Z 5G رنگین کمانی

Reno7 Z 5G نوری دارد که هنگام دریافت اعلان یا شارژشدن دستگاه روشن می‌شود. این ویژگی جدیدی برای گوشی‌های اوپو نیست؛ زیرا آن را پیش‌تر در Reno7 Pro 5G دیده بودیم. و تنها تفاوت در محل قرارگیری نورهای RGB است.

اوپو Reno7 Z 5G به تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۹۵ و سیستم‌عامل ColorOS 12 مبتنی‌بر اندروید ۱۱ و ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز است که می‌توان آن را تا ۵ گیگابایت افزایش داد. این گوشی هوشمند ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دارد که ازطریق کارت microSD می‌توان آن را تا یک ترابایت ارتقا داد.

پنل پشتی و نمایشگر اوپو Reno7 Z 5G مشکی

بقیه‌ی ویژگی‌های برجسته Reno7 Z 5G شامل حسگر اثرانگشت، مقاومت دربرابر پاشش آب، NFC، جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری، USB-C و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۳۳ واتی است. اوپو می‌گوید آداپتور ۳۳ واتی همراه می‌تواند باتری دستگاه را در ۱۵ دقیقه از ۰ به ۳۱ درصد و در ۶۳ دقیقه به ۱۰۰ درصد برساند.

Oppo Reno7 Z 5G در رنگ‌های رنگین‌کمانی و مشکی عرضه می‌شود؛ اما جزئیات قیمت و دردسترس‌بودن آن درحال‌حاضر مشخص نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات