ZTE چهار مدل ZTE Blade V40 را معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
ZTE چهار مدل ZTE Blade V40 را در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۲۲ معرفی کرد.
تبلیغات

ZTE رسماً سری جدید Blade V40 خود را در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۲۲ بارسلون معرفی کرد. این سری از چهار مدل تشکیل شده است: ZTE Blade V40 5G ،ZTE Blade V40 Pro ،ZTE Blade V40 و ZTE Blade V40 Vita. تمام این مدل‌ها از ماه آوریل در بازارهای جهانی دردسترس خواهند بود.

ZTE Blade V40 Pro

به‌گزارش فون‌آرنا، ZTE Blade V40 Pro به صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی امولد با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل مجهز است که طیف رنگی کامل DCI-P3 را پوشش می‌دهد. این گوشی هوشمند از تراشه‌ی Unisoc T618 (2x Cortex-A75 با کلاک ۲٫۰ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی Mali G52 MP2) و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

انرژی لازم برای کار با ZTE Blade V40 Pro را باتری حجیم ۵۱۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ وات و فناوری هوشمند صرفه‌جویی در مصرف انرژی تأمین می‌کند. این گوشی تنها ۸٫۳ میلی‌متر ضخامت دارد و با رنگ‌های مجیک گرادیانت ZTE همراه با ترکیب آبی و صورتی عرضه می‌شود. درضمن، این گوشی اندروید ۱۱ و رابط کاربری MyOS 11 را اجرا می‌کند.

ZTE Blade V40

نسخه‌ی غیرپرو از همان صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۲۰:۹ و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه ۹۲٫۱ درصد و نیز تراشه‌ی Unisoc مشابه با مدل پرو استفاده می‌کند. البته حافظه‌ی رم این گوشی به ۴ گیگابایت کاهش یافته و دوربین پشتی‌اش ۴۸ مگاپیکسلی است که دو دوربین اضافی (لنز ماکرو و حسگر تشخیص عمق) آن را همراهی می‌کند.

شاید بزرگ‌ترین تفاوت در بخش باتری به شارژ سریع مربوط می‌شود. V40 فقط از شارژ سریع ۲۲٫۵ واتی پشتیبانی می‌کند. طبق گفته‌ی ZTE، دوربین سلفی این مدل ۸ مگاپیکسلی است که برای زیباتر‌کردن تصاویر از هوش مصنوعی کمک می‌گیرد.

سخنگوی ZTE در حال معرفی چهار مدل ZTE Blade V40

ZTE Blade V40 5G

همان‌طورکه از نام Blade V40 5G پیدا است، به‌لطف تراشه‌ی Dimensity 700، از اتصال 5G پشتیبانی می‌کند. تراشه‌ی این گوشی هوشمند با فناوری هفت‌نانومتری ساخته و از دو هسته Cortex-A76 با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز تشکیل شده است که با پردازند‌ه‌ی گرافیکی Mali G57 MC2 همراهی می‌شوند.

آنتن ویژه ۳۶۰ درجه‌ای برای اتصال پایدار روی برد وجود دارد و مودم 5G یکپارچه از سرعت دانلود تا ۲٫۷۷ گیگابیت‌برثانیه پشتیبانی می‌کند. در Blade V40 5G نیز نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی امولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل به‌کار رفته است.

در فهرست مشخصات Blade V40 5G، ظرفیت باتری این دستگاه ۶۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت ذکر شده است؛ اما براساس بعضی اطلاعات، نسخه‌ی دیگری نیز برای بعضی مناطق ساخته شده است که از باتری کوچک‌تر ۵۱۳۰ میلی‌آمپر‌ساعتی استفاده می‌کند. درضمن، این گوشی هوشمند از شارژ سریع تا ۲۲٫۵ وات پشتیبانی می‌کند و از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد و در یک مدل مجهز به ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی روانه‌ی بازار می‌شود.

ZTE Blade V40 Vita

آخرین دستگاهی که می‌خواهیم درباره‌ی آن صحبت کنیم، Blade V40 Vita است. این گوشی به صفحه‌نمایش بزرگ ۶٫۷۵ اینچی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی، باتری حجیم ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و تراشه‌‌ی هشت‌‎هسته‌ای Unisoc مجهز است.

البته در بعضی بخش‌های Blade V40 Vita، کاستی‌هایی را نیز شاهد هستیم. برای مثال، وضوح تصویر آن تنها ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است و این مسئله می‌تواند برای نمایشگر بزرگ آن مشکل‌ساز باشد. پیکربندی حافظه نیز با ۳ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بسیار متوسط است.

قیمت رسمی ZTE Blade V40 Vita هنوز فاش نشده است؛ اما انتظار می‌رود در ماه آوریل با قیمتی بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار دردسترس قرار بگیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات