رئیس بخش گوشی‌های هوشمند سامسونگ مرگ خانواده نوت را تأیید کرد

سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ته مون، رئیس بخش موبایل شرکت سامسونگ، در MWC 2022 مرگ خانواده‌ی گلکسی نوت و تبدیل آن به گلکسی اولترا را تأیید کرد.
تبلیغات

هنگامی که چند هفته پیش گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ معرفی شد، یکی از شایعه‌هایی را تأیید کرد که از مدت‌ها پیش افشاگران اعلام کرده بودند. این گوشی هوشمند برای جایگزینی گلکسی نوت طراحی شده است؛ اما اگر هنوز در دلتان کورسوی امیدی بود که شاید غول کره‌ای بار‌دیگر سری نوت را بازگرداند، باید بگوییم که سامسونگ این شعله‌ی کوچک را نیز در MWC 2022 خاموش کرد.

فون‌آرنا می‌نویسد کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۲۲ جایی بود که رو ته مون، رئیس بخش موبایل شرکت سامسونگ، با اشاره به گلکسی اس اولترا، تأیید کرد از این به‌بعد، گلکسی نوت به‌صورت اولترا ظاهر می‌شود.

گلکسی نوت سال ۲۰۱۱ وارد صحنه شد و اولین گوشی هوشمندی بود که سقف ۵ اینچی صفحه‌نمایش‌هایی را شکست که در آن زمان حداکثر ۴٫۳ اینچ بود. صفحه‌نمایش ۵٫۳ اینچی اولین گلکسی نوت و قلم S موجود در آن، زمینه را برای مدل‌های سال‌های آینده آن فراهم کردند.

بااین‌حال در چند سال گذشته، سامسونگ با اندازه‌ی صفحه‌نمایش گلکسی نوت کاربران را غافل‌گیر نکرد؛ زیرا تغییر زیادی در آن اعمال نشده بود؛ البته ادغام طراحی آن و قلم هوشمند منطقی به‌نظر می‌رسید.

سامسونگ امیدوار است طرفداران صفحه‌نمایش بزرگ سراغ خرید گلکسی زد فولد ۳ بروند؛ زیرا می‌توان به‌راحتی آن را حمل و با یک حرکت صفحه‌نمایش ۶٫۲ اینچی آن را به صفحه‌نمایش ۷٫۶ اینچ تبدیل کرد. درست است که اکنون گلکسی نوت مُرده است؛ اما هنگامی که زنده بود، تأثیر زیادی بر اندازه‌ی صفحه‌نمایش گوشی‌های هوشمند گذاشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات