رندرهای مدل آبی و نارنجی گلکسی A53 5G فاش شد

شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
رندرهای جدیدی از مدل آبی و نارنجی گوشی میان‌رده‌ی گلکسی A53 5G سامسونگ منتشر شد.
تبلیغات

ظاهراً سامسونگ در حال آماده‌شدن برای معرفی میان‌رده‌ی بعدی خود با نام گلکسی A53 5G است. تاکنون، اطلاعات زیادی درمورد این گوشی فاش شده است که به مشخصات و طراحی آن اشاره می‌کند. اکنون رندرهای جدیدی از این دستگاه منتشر شده است که ظاهر و رنگ‌بندی آن را به ما نشان می‌دهد. پیش‌از‌این، رندرهایی از مدل سفید و مشکی این محصول فاش شده بود؛ اما این‌بار وین‌فیوچر تصویری دقیق‌تر به مدل نارنجی و آبی این محصول ارائه کرده است.

به‌گزارش گیزموچاینا، رندرهای جدید گلکسی A53 5G سامسونگ با رندرهایی که قبلاً از این محصول فاش شده بود، مطابقت دارد. به‌نظر می‌رسد این گوشی همچنان از طراحی مشابه گلکسی A52 بهره خواهد برد و تنها تفاوت درخورتوجه آن با نسل فعلی‌اش، بخش دوربین پشتی است که برجستگی نرم‌تری دارد.

رندر گلکسی A53 5G آبی
رندر گلکسی A53 5G آبی
رندر گلکسی A53 5G آبی
رندر گلکسی A53 5G آبی

رنگ مدل آبی A53 5G از مدل آبی A52 کمی روشن‌تر به‌نظر می‌رسد و مدل نارنجی این گوشی نیز رنگ روشنی دارد.

مشخصات سامسونگ گلکسی A53 5G براساس شایعات

گفته می‌شود گلکسی A53 5G از نمایشگر ۶٫۵۲ اینچی امولد با وضوح Full HD پلاس و حداکثر نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد. این دستگاه به تراشه‌ی میان‌رده‌ی اگزینوس ۱۲۰۰ سامسونگ مجهز خواهد بود؛ پردازنده‌ای که دو هسته‌ی قدرتمند با فرکانس کاری ۲٫۴ گیگاهرتز و ۶ هسته‌ی کم‌مصرف با حداکثر فرکانس کاری ۲ گیگاهرتز دارد و پردازنده‌ی گرافیکی Mali G68 آن را همراهی می‌کند.

این دستگاه در دو مدل عرضه خواهد شد: یکی با ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و دیگری با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی. ناگفته حافظه‌ی ذخیره‌سازی این گوشی را می‌توان با کارت میکرو اس‌دی تا یک ترابایت ارتقا داد.

رندر گلکسی A53 5G نارنجی
رندر گلکسی A53 5G نارنجی
رندر گلکسی A53 5G نارنجی
رندر گلکسی A53 5G نارنجی

براساس شایعات، گلکسی A53 5G از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد و از فناوری شارژ ۲۵ وات نیز پشتیبانی خواهد کرد. دوربین چهارگانه‌ی پشتی این محصول نیز احتمالاً شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو و دوربین ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات