مشکل نمایشگر گلکسی اس 22 اولترا سراسری است

چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کاربران فضای مجازی با انتشار ویدئوها و تصاویری از گلکسی اس ۲۲ اولترای خود، مشکل نمایشگر آن را به‌نمایش گذاشتند.
تبلیغات

چند روز پیش، خبری در فضای مجازی منتشر شد که دارندگان پرچم‌دار جدید سامسونگ را نگران کرد. براساس این خبر، برخی از خریداران گلکسی اس ۲۲ اولترا با مشکلی در نمایشگر دستگاه خود مواجه شده‌اند. ازآن‌جاکه گلکسی اس ۲۲ اولترا به‌عنوان جایگزینی برای گلکسی نوت ۲۰ اولترا و برترین پرچم‌دار سامسونگ معرفی شده، دیدن مشکلی در صفحه‌نمایش آن واقعاً عده‌ای را غافل‌گیر کرده است. براساس اطلاعات به‌دست آمده و گزارش‌های متعدد کاربران، برخی از دارندگان نسخه‌ی اگزینوس این گوشی با مشکل عجیبی در نمایشگر آن مواجه شده‌اند.

اکنون نیز یکی از کاربران توییتر با آی‌دی Golden Reviewer ویدئویی در این شبکه‌ی اجتماعی به‌اشتراک گذاشته که مشکل نمایشگر نسخه‌ی اگزینوس گلکسی اس ۲۲ اولترا را به‌نمایش می‌گذارد. وی همچنین از دیگر صاحبان این گوشی هوشمند خواسته است دستگاه خود را بررسی کنند تا ببینند آیا با چنین مشکلی مواجه می‌شوند.

Golden Reviewer در توییت خود نوشت:

اگر نسخه‌ی اگزینوس گلکسی اس ۲۲ اولترا را دارید، لطفاً بررسی کنید که آیا دستگاه شما نیز تحت‌تأثیر این باگ قرار گرفته است.به اشکالات گرافیکی روی ساعت لاک‌اسکرین توجه کنید. به‌نظر می‌رسد در حال حاضر مشکلی سراسری است.

پس از انتشار توییت مذکور، چند نفر دیگر نیز از نمایشگر مشکل‌دار گلکسی اس ۲۲ اولترای خود فیلم‌برداری کردند و به اشتراک گذاشتند.

همان‌طورکه Golden Reviewer اشاره کرده بود، این مسئله مشکلی گسترده به‌نظر می‌رسد.

در ویدئوها و تصاویر منتشرشده، مشخص است که خط افقی مذکور در همه‌ی موارد نشان‌داده‌شده، تقریباً در موقعیت یکسانی قرار دارد.

ظاهراً تغییر حالت صفحه‌نمایش به Vivid این مشکل را برطرف می‌کند. گزارش‌هایی نیز منتشر شده است که ادعا می‌کنند این اشکال احتمالاً باگی نرم‌افزاری است. امیدواریم این مسئله هرچه‌سریع‌تر رفع شود؛ زیرا وجود آن در دستگاهی پرچم‌دار ناامیدکننده است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات