تصاویر رندر گلکسی A23 5G سامسونگ با طراحی آشنا فاش شد

یک‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
رندرهای جدیدی از گلکسی A23 5G آینده سامسونگ فاش شده است که نشان می‌دهد طراحی آن مشابه گوشی‌های سری A سال گذشته است.
تبلیغات

گفته می‌شود که سامسونگ روی چند گوشی جدید سری A مانند گلکسی گلکسی A23، گلکسی A33، گلکسی A53 و گلکسی A73 کار می‌کند. برخی از این گوشی‌ها احتمالاً در اواخر ماه جاری میلادی یا در ماه مارس معرفی می‌شوند. به‌گزارش گیزموچاینا، اطلاعات جدیدی توسط استیو همرستوفر و CollegeDunia، طراحی گلکسی A23 را از تمام زوایا نشان می‌دهد. با توجه به رندرها می‌‌توان گفت که طراحی آن شبیه به گوشی‌های سری گلکسی A سال گذشته خواهد بود.

رندر گلکسی A23 5G سامسونگ از نمای جلو و پشت

طبق رندرها، گلکسی A23 5G دارای صفحه‌نمایشی با بریدگی قطره‌ای برای میزبانی دوربین سلفی و لبه‌ی پایینی ضخیم است. این گوشی طراحی پشتی‌اش را از گوشی‌های گلکسی A32 و A52 و A72 سال ۲۰۲۱ به‌ارث می‌برد. ابعاد گلکسی A23 در حدود ۱۶۵٫۴ در ۷۷ در ۸٫۵ میلی‌متر خواهد بود که ضخامت آن با احتساب برآمدگی دوربین به ۱۰٫۳ میلی‌متر افزایش پیدا می‌کند.

رندر گلکسی A23 5G سامسونگ از نمای کناری

با توجه به رندر می‌توان دید که سمت راست گوشی دکمه تنظیم صدا و پاور قرار گرفته که با اسکنر اثر انگشت یکپارچه شده است. افزون‌براین، لبه بالایی آن، میکروفون و قسمت پایین جک ۳٫۵ میلی متری صدا، میکروفون، پورت USB-C و بلندگو تعبیه شده است. درگاه سیم‌کارت نیز در سمت چپ گوشی قرار دارد.

مشخصات احتمالی گلکسی A23 5G

گلکسی A23 5G احتمالاً دارای صفحه‌نمایش در حدود ۶٫۶ اینچ خواهد بود. این گوشی در پنل پشت ظاهراً از دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل اس‌کی هاینیکس (SK Hynix) با پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS)، دوربین ۵ مگاپیکسل فوق عریض و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد.

رندر گلکسی A23 5G سامسونگ

هنوز اطلاعات بیشتری از سایر مشخصات این گوشی سامسونگ در‌ دسترس نیست. انتظار می‌رود گلکسی A23 در دو رنگ با پشتیبانی از شبکه‌ی ارتباطی 4G و 5G عرضه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات