گوشی Honor 60 SE با طراحی دوربین شبیه آیفون پرو معرفی شد

سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی هوشمند Honor 60 SE به‌عنوان مقرون‌به‌صرفه‌ترین مدل سری آنر ۶۰ معرفی شد.
تبلیغات

گوشی هوشمند آنر 60SE امروز رسماً معرفی شد. این محصول سومین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین عضو از سری آنر ۶۰ است. طراحی پشتی این دستگاه و به‌ویژه تنظیمات دوربین آن از سری آیفون پرو الهام گرفته است. این گوشی همچنین به تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۰۰ و هشت گیگابایت رم مجهز شده است.

به گزارش جی‌اس‌ام آرنا، گوشی هوشمند آنر 60SE به یک نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی اولد به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده است. این صفحه‌نمایش ۱۰۰ درصد گستره‌ی رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. باتری این محصول نیز ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی بوده و از فناوری شارژ سریع ۶۶ وات هم پشتیبانی می‌کند.

در بخش پشتی آنر 60SE یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی تعبیه شده است اما جزئیات مربوط به سایر دوربین‌های این محصول در‌ دسترس نیست. با توجه‌ به اینکه مشخصات دوربین مدل استاندارد آنر ۶۰ به‌احتمال زیاد آنر 60SE نیز از دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی بهره می‌برد. این گوشی همچنین به‌طور پیش‌فرض رابط کاربری Magic UI 5.0 را اجرا می‌کند که گفته شده در‌ نهایت به Magic UI 6.0 به‌روز خواهد شد.

گوشی Honor 60 SE
گوشی Honor 60 SE
گوشی Honor 60 SE
گوشی Honor 60 SE

فروش آنر 60SE از ۱۷ فوریه (۲۸ بهمن ۱۴۰۰) و در سه‌رنگ نقره‌ای، مشکی و سبز یشمی آغاز خواهد شد. مدل پایه‌ی این محصول با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۳۴۵ دلار و مدل ۲۵۶ گیگابایتی آن با قیمت ۳۹۰ دلار در‌ دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات