Magic V، گوشی هوشمند تاشو جدید آنر، رونمایی شد

دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱
مطالعه 3 دقیقه
آنر Magic V، گوشی هوشمند تاشو جدید خود را رونمایی کرد. این گوشی از تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل اول استفاده می‌کند.
تبلیغات

Honor Magic V اولین گوشی هوشمند تاشو مجهز به جدیدترین تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل اول است. دستگاه مذکور از صفحه‌نمایش بزرگ تاشو ۷٫۹ اینچی برخوردار است که برای محافظت بیشتر، می‌تواند کاملاً بسته شود. همچنین، صفحه‌نمایش پوششی ۶٫۴۵ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل برای آن تعبیه شده است.

به‌گزارش جی‌اس‌ام آرنا، ابعاد صفحه‌نمایش خارجی بسیار نزدیک‌تر به چیزی است که در تلفن‌های هوشمند معمولی دیده می‌شود. هنگام معرفی Magic V، آنر بر اهمیت وجود صفحه‌نمایشی پوششی کاربردی تأکید کرد. این شرکت حتی روی صفحه تصویری از گلکسی زد فولد ۳ با نمایشگر بیرونی باریک آن را به‌نمایش گذاشت تا با محصول خود مقایسه کند.

آنر مجیک وی/ Honor magic V

صفحه‌نمایش اصلی OLED منعطف ۷٫۹ اینچی Magic V نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و وضوح ۲۲۷۲ در ۱۹۸۴ پیکسل را ارائه می‌دهد. در این بخش، نسبت تصویر ۱۰.۳:۹ است که با استفاده از دو اپلیکیشن درکنارهم به دو ناحیه‌ی نزدیک به ۲۱:۹ تقسیم می‌شود. همچنین، از HDR10+ و رنگ‌های ۱۰ بیتی و حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت برخوردار است. Magic V اولین گوشی هوشمند تاشو است که گواهی IMAX Enhanced دارد.

آنر روی دوربین محصول جدید خود نیز کار کرده و سه ماژول ۵۰ مگاپیکسلی را در پشت گوشی هوشمند Magic V قرار داده است:‌

  • دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لنز معادل ۲۳ میلی‌متری
  • دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی با لنز معادل ۱۳ میلی‌متری
  • دوربین طیف رنگی ۵۰ مگاپیکسلی

دو دوربین سلفی ۴۲ مگاپیکسلی نیز وجود دارد که در حفره‌های درون صفحه‌نمایش اصلی و پوششی قرار گرفته‌اند.

آنر ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم را به‌صورت استاندارد در تمام نسخه‌های Magic V ارائه می‌کند؛ درحالی‌که حافظه‌ی ذخیره‌سازی بین ۲۵۶ تا ۵۱۲ گیگابایت متغیر است. باتری ۴۷۵۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سیمی ۶۶ واتی وظیفه روشن نگه‌داشتن دستگاه را برعهده دارد. قسمت نرم‌افزار نیز با Magic UI 6.0 مبتنی‌بر اندروید ۱۲ پوشش داده می‌شود.

آنر مجیک وی/ Honor magic V

Honor Magic V در رنگ‌های نقره‌ای تیتانیومی و مشکی و نارنجی سوخته عرضه می‌شود. قیمت آن از ۹،۹۹۹ یوان (۱،۵۷۰ دلار) شروع می‌شود و تا ۱۰،۹۹۹ یوان (۱،۷۲۵ دلار) برای پیکربندی فضای ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی افزایش می‌یابد. اولین فروش آن در چین برای ۱۸ ژانویه (۲۸ دی) برنامه‌ریزی شده است. یکی از سخن‌گویان آنر گفته است این شرکت هنوز تصمیم نگرفته Magic V را در خارج از چین عرضه خواهد کرد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات