جدیدترین نشان تجاری وان‌پلاس، تقسیم این شرکت را به سه بخش نشان می‌دهد

سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
افشاگری در توییتر اعلام کرد که وان پلاس نشان تجاری جالبی با نام‌های «two plus» و «six plus» و «eight plus» ثبت کرده و همه را در فکر فرو برده است.
تبلیغات

وان‌پلاس به‌تازگی با پیشرفت‌ها و استراتژی‌های جدید ظاهراً نتیجه‌ی خوبی را به‌دست آورده است. این شرکت چینی رشد چشمگیری را در ایالات متحده ثبت کرد و سری نورد (Nord) آن در بازارهای جهانی بهتر از همیشه به فروش رفتند؛ بااین‌حال به‌‌ نظر می‌رسد وان پلاس به تغییرات اخیر کفایت نکرده و با ثبت نشان تجاری جدیدی قصد دارد تغییرات بیشتری ایجاد کند.

به‌‌ نقل از گیزموچاینا، افشاگری با نام موکول شارما در توییتر، بعضی از پرونده‌های نشان تجاری اسرارآمیز وان‌پلاس را منتشر و علاقه‌مندان را دچار سردرگمی کرد. در ادامه سه تصویر برای نشان تجاری با نام‌های «two plus» و «six plus» و «eight plus» وجود دارد.

سه نشان تجاری وان پلاس

وان‌پلاس اکنون برای سال ۲۰۲۲ برنامه‌های بزرگی دارد که عرضه‌ی مدل‌های میان‌رده‌ی بیشتر و حتی برای اولین‌‌ بار عرضه‌ی پرچم‌دار فوق‌العاده را شامل می‌شود. افزون‌براین، چندی پیش در گزارشی اعلام شد که احتمالاً سیستم‌عامل یکپارچه‌ای به نام «H2OOS» جایگزین ColorOS و OxygenOS و HydrogenOS چین خواهد شد. حال سؤال این است که آیا این تغییرات و گزارش‌های نشان تجاری با‌‌ هم می‌توانند بخشی از طرح اصلی جدیدی باشند که توسط خود پیت لائو طراحی شده است؟ هنوز نمی‌توان با قاطعیت به این سؤال پاسخ داد، بنابراین در این موقعیت به تنها فرضیه‌سازی کفایت می‌کنیم.

بااین‌حال، شاید این نشان تجاری جزئی از یک طرح بزرگ نباشد؛ اما هدف اصلی این است که با تبدیل آن‌ها به حق انحصاری به یک شرکت یا نام محصول واگذار شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات