سامسونگ احتمالا تحویل گلکسی S22 اولترا را تا سه ماه به تعویق می‌اندازد

جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
طبق شایعات، این احتمال وجود دارد که به‌دلیل تقاضای بالا و از طرفی کمبود گلکسی S22 Ultra، تحویل آن به مشتریان تا سه ماه تأخیر داشته باشد.
تبلیغات

چندی پیش سامسونگ تأیید کرد که با برگزاری رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۲ در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۲۲ (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) از نسل بعدی گوشی‌های پرچم‌دار سری گلکسی S22 پرده‌برداری خواهد کرد. باوجوداین، شایعاتی نشان می‌دهد که تحویل گلکسی اس۲۲ اولترا ظاهراً به‌دلیل تقاضای بالا تا سه ماه به تعویق خواهد افتاد.

به‌گزارش گیزموچاینا و به‌نقل از افشاگری به‌نام دوهیون کیم در توییتر، سامسونگ انتظار دارد تقاضای خرید گلکسی اس 22 اولترا به میزان درخورتوجهی بیشتر از بازده تولید باشد. همین موضوع احتمالاً باعث خواهد شد برخی مشتریان تا سه ماه گوشی خود را دریافت نکنند.

افشاگر ادعا می‌کند که این اطلاعات را از نمایندگان سامسونگ به‌دست آورده است. کیم داده‌های بیشتری درباره‌ی «بازده تولید» فاش نکرد؛ اما احتمالاً یکی از دلایل تأخیر به کمبود جهانی تراشه مربوط می‌شود که چندین صنعت در تمام جهان را بیش از یک سال گرفتار کرده است.

تصویر زنده گلکسی اس ۲۲ اولترا

در اوایل ماه فوریه، سامسونگ روند پیش‌سفارش گوشی‌های سری گلکسی اس۲۲ را آغاز کرد که امتیازاتی را در قالب پیشنهاد‌های ویژه مانند اعتبار ۵۰ دلاری ارائه می‌دهد. به‌نظر می‌رسد مشتریان در سراسر جهان بیش از انتظارات سامسونگ، گوشی‌های S22 Ultra را پیش‌خرید کرده‌اند که این امر نگرانی غول کره جنوبی را برای تأمین به‌همراه داشته است.

طبق گزارش قبلی از دهیون کیم، بیشتر بازارها سری گلکسی S22 را در نسخه‌ مجهز به تراشه‌ اسنپدراگون ۸ نسل یک کوالکام دریافت خواهند کرد که احتمالاً نقشی در ایجاد مشکلات ذکرشده ایفا می‌کند. از طرفی دیگر، افراد شکاک اظهار داشته‌اند که این شایعات احتمالاً تنها راه سامسونگ برای ایجاد تبلیغات گوشی‌های پرچم‌دار آینده‌اش است.

مشخصات احتمالی گلسی اس ۲۲ اولترا

طبق شایعات، گلکسی اس ۲۲ اولترا احتمالاً دارای صفحه‌نمایش ۶٫۸ اینچی Dynamic 2X AMOLED با وضوح تصویر +Quad HD، نرخ نوسازی (رفرش ریت) ۱۲۰ هرتز و روشنایی ۱۷۵۰ نیت خواهد بود. این گوشی به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4 عرضه خواهد شد.

رنگ سفید رندر گلکسی اس ۲۲ اولترا با طراحی دوربین جدید

گلکسی اس ۲۲ اولترا در پنل جلو، دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسل و در پنل پشت دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل با پشتیبانی از لرزشگیر تصویر (OIS)، دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسل با زوم ۳ برابر و OIS، دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۱۰ مگاپیکسل با OIS و دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسل را میزبانی خواهد کرد.

اس ۲۲ اولترا در نسخه‌های مجهز به ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، روانه‌ بازار خواهد شد. انرژی آن را احتمالاً باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ وات تأمین خواهد کرد. این گوشی دارای درگاه اختصاصی برای نگه‌داری S-Pen خواهد بود که ظاهراً رنگ‌های سفید، مشکی، سبز و بورگاندی (زرشکی) را شامل می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات