تصاویر جدید گوشی گیمینگ لنوو Legion Phone 3 دردسترس قرار گرفت

پنج‌شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
تصاویر جدیدی از گوشی گیمینگ موردانتظار لنوو Legion Phone 3 منتشر شد.
تبلیغات

اوایل هفته‌ی جاری، خبرها و رندرهایی از گوشی پرچم‌دار گیمینگ موردانتظار لنوو منتشر شد. اکنون، تصاویر جدیدی از این محصول دردسترس قرار گرفته است.

به‌گزارش اندروید اوتوریتی، با‌‌توجه‌‌‌به جزئیاتی که ایوان‌ بلس، یکی از افشاکنندگان خوش‌نام خبرهای فناوری، منتشر کرده است، گوشی لنوو Legion Phone 3 به‌عنوان نسل جدید Legion Duel 2 معرفی خواهد شد. لنوو اخیراً نام تجاری Duel را کنار گذاشته است و به‌جای آن از پسوندهای پرو و Elite در محصولات خود استفاده می‌کند.

لنوو legion phone 3

اگرچه نام Legion Phone 3 تغییر پیدا کرده است، همچنان زبان طراحی گیم‌محور خود را حفظ خواهد کرد. گفته شده است که این دستگاه از چهار کلید اضافه‌ی اولتراسونیک و دو دکمه‌ی خازنی در بخش پشتی بهره خواهد برد. این گوشی به سیستم نورپردازی RGB و فن‌های خنک‌کننده‌ی دوگانه نیز مجهز خواهد بود.

Legion Phone 2 در چند رنگ به‌ بازار عرضه خواهد شد؛ ازجمله به مدل آبی‌رنگ‌. همچنین، انتظار می‌رود بخش پشتی مدل پرو این دستگاه پوششی چرم‌مانند داشته باشد. Legion Phone 3 ازنظر مشخصات فنی تفاوت زیادی با نسل قبلی خود نخواهد داشت. ظاهراً این گوشی از نمایشگر امولد ۶٫۹۲ اینچی با نرخ نوسازی ‍۱۴۴ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۷۲۰ هرتز و میزان روشنایی ۱۳۰۰ نیت بهره خواهد برد.

لنوو legion phone 3

افزون‌براین، Legion Phone 3 به پردازنده‌ی جدید اسنپدراگون ۸ نسل یک و حداکثر ۱۸ گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی از نوع UFS 3.1 مجهز خواهد بود. دراین‌میان، گفته می‌شود مدل پرو این محصول با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی از نوع SSD نیز دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

نکته‌ی دیگر دباره‌ی گوشی یادشده این است که از دو باتری ۲۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۸ واتی برخوردار خواهد بود. علاوه‌براین، Legion Phone 3 احتمالاً دو درگاه یواس‌بی سی خواهد داشت. شایان‌ ذکر است که Legion Duel 2 با فناوری شارژ ۹۰ وات روانه‌ی بازار شد؛ بنابراین، استفاده از شارژ ۶۸ واتی در Legoin Phone 3 نوعی پس‌رفت محسوب خواهد شد.

گوشی Legion Phone 3 از دو دوربین پشتی ۶۴ و ۱۳ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد و دوربین سلفی این محصول نیز احتمالاً ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. وجود دو بلندگو با پشتیبانی از دالبی‌اتموس و چهار میکروفون از دیگر مشخصات گوشی یادشده است. این محصول احتمالاً در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۲ رسما معرفی خواهد شد و طبق شایعه‌ها و گزارش‌های موجود، انتظار می‌رود تا قبل از مارس دردسترس قرار گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات