مشخصات کامل گوشی گیمینگ Lenovo Legion Y90 فاش شد

دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مشخصات کامل Lenovo Legion Y90 فاش شد. به‌نظر می‌رسد این گوشی گیمینگ در مسیر تبدیل‌شدن به قدرتمندترین تلفن‌همراه اندرویدی بازار است.
تبلیغات

یکی از افشاگران دنیای فناوری با انتشار پستی در شبکه‌ی اجتماعی ویبو اعلام کرد لیجن Y90 اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که با ۲۲ گیگابایت حافظه‌ی رم کلی عرضه می‌شود که ۱۸ گیگابایت آن حافظه‌ی رم فیزیکی واقعی و ۴ گیگابایت آن مجازی خواهد بود. فضای ذخیره‌سازی نیز به همان‌ اندازه چشمگیر است و در‌مجموع به ۶۴۰ گیگابایت می‌رسد که در‌واقع با ترکیب دو قطعه‌ی جداگانه‌ی ۵۱۲ و ۱۲۸ گیگابایتی امکان‌پذیر شده است.

به‌گزارش گیزموچاینا، صفحه‌نمایش Legion Y90 پنل ۶٫۹۲ اینچی E4 امولد سامسونگ با نرخ نوسازی شگفت‌انگیز ۱۴۴ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۷۲۰ هرتز خواهد بود. درون گوشی هوشمند مذکور پردازنده‌ی پرچم‌دار اسنپدراگون ۸ نسل اول تعبیه خواهد شد که به این دستگاه گیمینگ کمک می‌کند بدون دردسر ازپسِ هر کاری برآید.

جدول مشخصات فاش شده Lenovo Legion Y90

در پنل پشتی، لنوو لیجن Y90 از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی OV64A ساخته‌ OmniVision برخوردار خواهد بود که با حسگر ۱۶ مگاپیکسلی دیگری همراهی خواهد شد. در پنل جلویی نیز، استفاده از حسگر ۴۴ مگاپیکسلی GH1 سامسونگ را برای ثبت عکس‌های سلفی شاهد هستیم.

باتری حجیم تلفن‌همراه جدید لنوو ۵۶۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی خواهد بود که به‌لطف پشتیبانی از شارژ سریع ۶۴ واتی می‌تواند به سرعت شارژ شود. از دیگر ویژگی‌های لیجن Y90 می‌توان به فن خنک‌کننده‌ی دوگانه و شش دکمه‌ی اختصاصی برای بازی اشاره کرد. ابعاد این گوشی گیمینگ ۱۷۶ در ۷۸٫۸ در ۱۰٫۵ میلی‌متر و وزن آن ۲۶۸ گرم است. پیش‌بینی می‌شود لنوو محصول جذاب خود را فوریه رونمایی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات