سامسونگ احتمالا تمامی نسخه‌های گلکسی A53 را به تراشه اگزینوس مجهز می‌کند

سه‌شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
پیش‌ازاین گفته شده بود گلکسی A53 در دو نسخه‌ی مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون و اگزینوس عرضه می‌شود؛ اما ظاهراً این خبر رد شده است.
تبلیغات

چند روز پیش، در گزارشی اعلام شد که گلکسی A53 با دو نوع تراشه‌ی اسنپدراگون و اگزینوس عرضه خواهد شد. باوجوداین، به‌گزارش سم‌موبایل ظاهراً گوشی مذکور فقط به تراشه‌ی اگزینوس سامسونگ محدود می‌شود.

نسخه‌ی بین‌المللی گلکسی A53 با شماره‌مدل SM-A536B در پایگاه داده گیک‌بنچ فهرست شده است. این گوشی هوشمند به تراشه‌ی اگزینوس ۱۲۰۰ (s5e8825) با دو هسته با سرعت کلاک ۲٫۴ گیگاهرتز و ۶ هسته با سرعت کلاک ۲ گیگاهرتز مجهز خواهد بود. تراشه‌ی مذکور از پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G68 و شبکه‌ی ارتباطی 5G نیز بهره خواهد برد. گلکسی A53 در آزمون CPU تک‌هسته‌ای ۷۴۳ امتیاز و در آزمون چند‌هسته‌ای ۱۹۰۰ امتیاز به‌دست آورد.

گلکسی A53 5G با اگزینوس ۱۲۰۰ در گیک‌بنچ

طبق گزارش‌ها، گلکسی A53 از صفحه‌نمایش Super AMOLED با نرخ نوسازی درخورتوجه، دوربین چهارگانه شامل حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و لرزش‌گیر تصویر (OIS)، حسگر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش، بلندگوهای استریو، گواهی IP68 برای مقاومت دربرابر گردوغبار و آب و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع برخوردار خواهد بود.

به‌دلیل اینکه گلکسی A53 از تراشه‌ی Exynos 1200 استفاده می‌کند، از اتصال 5G و Wi-Fi 5 و بلوتوث ۵ نیز بهره می‌برد. این گوشی هوشمند ظاهراً با سیستم‌عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4 عرضه خواهد شد و تا سه سال به‌روزرسانی‌های اصلی سیستم‌عامل اندروید و چهار سال به‌روزرسانی امنیتی را دریافت می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات