تصاویر پنل پشتی و طراحی داخلی گلکسی A53 سامسونگ فاش شد

جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
وب‌سایت 91mobiles در گزارشی تصاویری از پنل پشتی و طراحی داخلی گلکسی A53 آینده را فاش کرده است. این گوشی به دوربین چهارگانه مجهز خواهد شد.
تبلیغات

گلکسی A53 گوشی هوشمند میان‌رده‌ی آینده‌ی سامسونگ خواهد بود و انتظار می‌رود به‌زودی رونمایی شود؛ زیرا در بنچمارک گیک‌بنچ، BIS و پایگاه‌ داده‌ی 3C چین فهرست شده است. به‌گزارش گیزموچاینا، تصاویر واقعی از گوشی در‌ دسترس قرار گرفته که برای اولین‌‌ بار پنل پشتی و طراحی داخلی آن را نشان می‌دهد.

تصاویر جدید با رندرهای قبلی گلکسی A53 سامسونگ مطابقت دارند و پنج بریدگی در برآمدگی دوربین را به نمایش می‌گذارند. انتظار می‌رود که چهار مورد از این دوربین‌ها دارای تنظیمات دوربین چهارگانه باشند و بریدگی پنجم به فلاش LED مربوط شود.

طراحی داخلی گلکسی A53

گفته می‌شود گلکسی A53 در پنل پشت به حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسل، لنز فوق عریض ۳۲ مگاپیکسل، لنز ماکرو ۵ مگاپیکسل و حسگر سنجش عمق ۵ مگاپیکسل مجهز می‌شود و در پنل جلو احتمالاً از دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسل بهره می‌برد.

انتظار می‌رود گلکسی A53 دارای صفحه‌نمایش ۶.۴۶ اینچی AMOLED با وضوح FHD پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز باشد. افزون‌براین، چندی پیش در گزارشی مشخص شد که گوشی مذکور در نسخه‌های مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون و اگزینوس برای مناطق مختلف عرضه می‌شود.

طراحی داخلی گلکسی A53 سامسونگ

بر‌ اساس شایعات، این تراشه‌ها از نوع اسنپدراگون 778G و اگزینوس ۱۲۰۰ هستند و احتمالاً حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی را ارائه می‌دهند. از طرفی دیگر گفته شده که این گوشی با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی عرضه می‌شود. با ‌وجود این، طبق گزارش قبلی، تنها یک شارژر ۱۵ واتی در جعبه موجود خواهد بود. سامسونگ همچنین ظاهراً جک ۳٫۵ میلی متری صدا را حذف خواهد کرد.

انتظار می‌رود گلکسی A53 در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۲ معرفی شود، در‌ حالی‌که مدل‌های پایین‌رده مانند گلکسی A33 و گلکسی A13 احتمالاً در ماه فوریه (بهمن و اسفند ۱۴۰۰) رونمایی خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات