تماشا کنید: شکنجه و آزمون دوام گوشی تاشو اوپو Find N

شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اولین گوشی تاشو اوپو در تست‌های دوام و شکنجه تحت شعله‌ی آتش، خمش و خراش تا چه اندازه خوب عمل می‌کند؟
تبلیغات

طراحی صفحه‌نمایش بدون شکاف اوپو Find N که اندازه‌ی مناسبی هم دارد، خیره‌کننده است. این نمایشگر رویکرد متفاوتی نسبت به سامسونگ با لولای «Flexion» دارد و به صفحه‌نمایش اجازه می‌دهد تا تاشوندگی بیشتری داشته باشد.

در مورد دوام لولا تعجب‌آور است که این گوشی به‌خوبی در‌ برابر گرد و غبار محافظت می‌‌شود. در گزارشی تازه از جی‌اس‌ام‌آرنا و به لطف ویدئوی جدید آزمون دوام از JerryRigEverything، اکنون مشاهده کنید که اوپو Find N چگونه در‌ برابر آزمایش‌های شکنجه مقاومت می‌کند.

تماشا در آپارات

نمایشگر بیرونی از پوشش گوریلا گلس ویکتوس بهره می‌برد؛ درحالی‌که اوپو محافظ پیش‌فرضی را نیز روی آن نصب کرده است. ویدئوی کانال JerryRigEverything نشان می‌دهد که جسمی با درجه‌ی سختی ۶، خراش‌هایی را روی پوشش گوریلا گلس ایجاد می‌کند؛ اما با درجه‌ی سختی ۷، عمق خراشیدگی بیشتر می‌شود.

ماجرا در صفحه‌نمایش داخلی متفاوت است. صفحه‌نمایش‌های تاشو نرم‌تر از صفحه‌نمایش معمولی هستند؛ بنابراین گوشی مذکور در سختی سطح ۲ می‌تواند خراش دائمی روی صفحه ایجاد کند و این کار حتی به‌راحتی با استفاده از ناخن نیز میسر می‌شود.

فریم گوشی جنس فلزی دارد و دکمه‌های تنظیم صدا نیز در آن تعبیه شده است. افزون‌براین دکمه‌ی پاور با حسگر اثر انگشت یکپارچه شده که می‌توان آن را خراش داد؛ اما تورفته است. گوشی تاشوی اوپو در پنل پشت، پوشش شیشه‌ای با بافتی مخصوص دارد و این شیشه باعث شده که تیغ آثاری از خود به جای بگذارد. از طرفی دیگر، تمام اجزای دوربین توسط شیشه‌ای محافظت می‌شود که خراشیدگی روی آن دیده نمی‌شود؛ بنابراین هیچ مشکلی وجود ندارد.

گوشی تاشوی Find N پس از پشت سر گذاشتن آزمایش‌های سبک‌تر و بدون مشکل عمده، در‌ برابر آزمون گرد و غبار بسیار خوب عمل کرد. پس از ریختن یک مشت شن روی صفحه‌نمایش داخلی و چند بار بستن آن، آسیب کمتر از حد انتظار بود. در‌ نهایت، گوشی از تست خمش جان سالم به در برد. ساختار لولای اوپو Find N قوی است و در حالت بسته نمی‌توان گوشی را خم کرد.

Find N Oppo در‌ حال‌‌ حاضر فقط در چین فروخته می‌شود؛ اما این احتمال وجود دارد که نسخه‌ی جهانی آن نیز عرضه شود. هنوز هیچ گزارش رسمی‌ای در‌ مورد زمان عرضه‌ی احتمالی در بازار‌های بین‌المللی وجود ندارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات