اوپو Find N حتی بعد از ۱۰۰ هزار بار باز و بسته‌ ‌شدن، آثاری از تاخوردگی ندارد

جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
مدیر محصول ارشد اوپو ادعا می‌کند که حتی بعد از ۱۰۰ هزار بار باز و بسته‌‌ کردن اوپو Find N، آثاری از تاخوردگی در نمایشگر منعطف آن دیده نمی‌شود.
تبلیغات

اوپو Find N نخستین گوشی تاشدنی Oppo به‌شمار می‌آید؛ گوشی هوشمندی که اواسط دسامبر ۲۰۲۱ و با فرم‌فکتوری مشابه گلکسی زد فولد معرفی شد و به واسطه‌ی ویژگی‌هایی همچون نسبت تصویر مناسب نمایشگر بیرونی، تاخوردگی نامحسوس نمایشگر داخلی و کیفیت ساخت بسیار بالایش، توجه منتقدان و کاربران را به‌سوی خود جلب کرد.

پیت لائو، مدیرعامل وان‌پلاس که به‌طور هم‌زمان سِمت مدیر محصول ارشد اوپو را نیز برعهده دارد، روز گذشته با انتشار پستی در صفحه‌ی شخصی خود در شبکه‌ی اجتماعی Weibo، تصویر دو گوشی اوپو Find N را به‌‌ اشتراک گذاشت و از کاربران خواست تا تشخیص دهند کدام‌‌یک از گوشی‌ها در واحد تحقیق و توسعه‌ی اوپو ۱۰۰ هزار بار باز و بسته شده است.

تصویر اوپو فایند ان بعد از ۱۰۰ هزار تاخوردگی

مدیر محصول ارشد اوپو می‌گوید حتی بعد از ۱۰۰ هزار بار باز و بسته‌‌ شدن اوپو Find N نیز به‌سختی می‌توان متوجه تاخوردگی شد. طبیعتاً تصویر منتشرشده از سوی لائو نیز ادعای او را تأیید می‌کند؛ اما نمی‌توان با قاطعیت گفت که در استفاده‌ی روزمره و با گذر زمان نیز، کاربر تجربه‌ی مشابهی خواهد داشت یا خیر.

مهندسان اوپو لولای Find N را به‌گونه‌ای طراحی کرده‌اند که گوشی بدون هیچ‌گونه شکافی و به‌صورت کامل تا می‌شود؛ اما پنل نمایشگر با اندکی عقب‌نشینی، به‌‌ فرم قطره تا می‌شود که بدین‌ترتیب آثار تاخوردگی به‌شدت محصولاتی همچون گلکسی زد فولد نباشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات