احتمال عرضه‌ی بیش از چهار گوشی گیمینگ با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ در ماه آینده‌

شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق گزارش یک افشاکننده‌ی معروف، هم‌زمان با برگزاری جشن سال نوی چینی، احتمال رونمایی بیش از چهار گوشی گیمینگ در ماه آینده‌ی میلادی وجود دارد.
تبلیغات

با نزدیک شدن جشن سال نوی چینی، خبرهای جسته‌و‌گریخته‌ای از گوشی‌های پرچم‌دار تازه‌ای به گوش می‌رسد. جالب است بدانید که بیشتر این دستگاه‌هایی که صحبت از آن‌ها است، گوشی های گیمینگ هستند که البته تاریخ دقیق عرضه‌ی مشخصی ندارند. حالا، به گزارش افشاکننده‌ی معروف دنیای تکنولوژی؛ یعنی دیجیتال چت استیشن، ممکن است هم‌زمان با برگزاری جشن بهاره‌ی چینی‌ها، شاهد عرضه‌ی چندین گوشی گیمینگ از ردمی، رد مجیک، لنوو و بلک شارک باشیم.

به نقل از دیجیتال چت استیشن، بعد از برگزاری جشن سال نو چینی که از ابتدا تا دوازدهم فوریه (۱۲ تا ۲۳ بهمن) در جریان خواهد بود، شاهد رقابت جدیدی بین گوشی‌های گمینگ خواهیم بود که پیش‌تر هیچ‌کدام از آن‌ها را در بازار ندیده‌ایم؛ همچنین این افشاکننده نام این گوشی‌ها را ردمی K50 گیمینگ، سری رد مجیک 7، لنوو لژیون Y90 و سری بلک شارک 5، پیش‌بینی کرده است.

می‌توان در ماه‌های فوریه و مارس منتظر ورود این گوشی‌های گیمینگ به بازار بود که تعداد آن‌ها به‌‌ احتمال زیاد بیش از چهار مدل است و استفاده‌ از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل اول بین برخی از این گوشی‌های گیمینگ، می‌تواند رقابت بین آن‌ها را جذاب‌تر کند؛ البته با‌ وجود بهره‌مندی از تراشه‌ی مشترک بین این گوشی‌ها، هر‌ کدام از سیستم خنک‌کننده‌ی مخصوص به خود استفاده می‌کنند که ممکن است سیستم خنک‌کننده‌ی مایع اتاق بخار یا فناوری لوله‌ی مسی باشد.

همچنین هنگام معرفی گوشی‌های گیمینگ جدید در ابتدای سال جدید چینی و ۲۰۲۲ میلادی، انتظار استفاده از فناوری‌های جدیدی مانند نرخ نوسازی بسیار سریع نمایشگر، موتور ویبره‌ی پیشرفته و نورهای RGB در طراحی برخی از این گوشی‌ها را می‌توان داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات