سری بلک شارک 5 با اسنپدراگون 8 نسل یک و نمایشگر ۱۴۴ هرتزی عرضه می‌شود

سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس اطلاعات تازه‌فاش‌شده، سری بلک شارک 5 به تراشه‌ی اسنپدراگون 8 نسل یک و شارژر پر‌قدرت با توانی بیش از ۱۰۰ وات و نمایشگر ۱۴۴ هرتزی مجهز خواهد بود.
تبلیغات

شیائومی با معرفی گوشی‌های سری بلک شارک خود به بازار گوشی‌های گیمینگ وارد شد. این برند اوایل سال ۱۴۰۰ سری بلک شارک 4 خود را با تراشه‌ی اسنپدراگون 888 و نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و شارژ سریع ۱۲۰ واتی رونمایی کرد.

به‌گزارش Gizmochina، روز ۱۰ ژانویه‌ی ۲۰۲۲ (۱۹ دی ۱۴۰۰) خبری مبنی‌بر ابراز تمایل Tencent برای خرید محصولات گیمینگ بلک‌ شارک در چین منتشر شد و ساعاتی پس‌از‌آن نیز، Digital Chat Station، افشاگر محبوب چین، در پلتفرم weibo فاش کرد که این شرکت برنامه‌هایی برای عرضه‌ی سری بلک شارک 5 در سال جاری نیز دارد.

طبق اطلاعاتی که این افشاگر منتشر کرد، Tencent با راه‌اندازی خط‌تولید گوشی‌های سری بلک شارک 5، دو گوشی از این سری را با اسم رمز «کاتیوشا» و «پاتریوت» فهرست کرده است. قبلا دستگاهی با شماره‌مدل KTUS-A0 در وزارت صنعت و فناوری اطلاعات (MIIT) چین ثبت شده بود و این شماره مدل نیز وجود این سری را تأیید می‌کند.

با‌‌‌توجه‌‌به توییت Digital Chat Station، سری بلک شارک 5 درمقایسه‌با نسل قبلی خود بهبود‌های درخورتوجهی یافته است؛ مانند پردازنده‌‌‌ای جدید، باتری حجیم‌تر و جدید‌ترین سیستم‌عامل اندروید.

مدل استاندارد سری بلک شارک 5 با جدیدترین پردازنده‌ی اسنپدراگون 8 نسل یک عرضه می‌شود و رابط کاربری JOYUI به‌کار‌رفته در آن مبتنی‌بر اندروید 12 خواهد بود. این گوشی به باتری دو سلولی ۴،۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد بود و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

علاوه‌بر Digital Chat Station، افشاگر دیگری در چین فاش کرد که مدل پرو سری بلک شارک 5 از باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع ۱۲۰ واتی و پردازنده‌ی اسنپدراگون 8 نسل یک بهره خواهد برد. او اضافه کرد که ممکن است نمایشگر این گوشی ۶٫۸ اینچی و از نوع امولد با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و وضوح 2k باشد.

بلک شارک 4 و بلک شارک 4 پرو، گوشی‌های گیمینگ نسل قبل شیائومی، اوایل فروردین ۱۴۰۰ عرضه شدند و به باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی و پردازنده‌‌های جدید کوالکام (اسنپدراگون 888 و 870) مجهز هستند. با اینکه هنوز سری بلک شارک 5 رسماً معرفی نشده است، انتظار می‌رود که به‌زودی زمان معرفی این سری اعلام شود.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی مشخصات سری بلک شارک 5 چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات