گلکسی A53 سامسونگ در نسخه‌های مجهز به تراشه اگزینوس و اسنپدراگون عرضه می‌شود

چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارشی جدید، گلکسی A53 به‌دلیل کمبود جهانی تراشه در دو نسخه‌ی مجهز به تراشه‌ی اگزینوس و اسنپدراگون عرضه خواهد شد.
تبلیغات

سامسونگ اخیرا با مشکلات زنجیره‌ی تأمین در گوشی‌های هوشمندش مواجه شده است. این مشکلات از کمبود مداوم جهانی تراشه به‌وجود آمده است و به‌نظر می‌رسد که حتی روی گلکسی A53 سامسونگ آینده نیز تأثیر بگذارد. بااین‌حال، گزارش‌های جدیدی نشان می‌دهند که سامسونگ احتمالاً به‌دنبال برنامه‌ریزی و راه‌حلی برای حل این مشکل است.

به‌نقل از گیزموچاینا و براساس گزارش گلکسی کلاب، گلکسی A53 در دو نسخه با تراشه‌‌های مختلف پشتیبانی خواهد شد. سامسونگ علاوه‌بر نسخه‌ی اروپایی با شماره‌مدل SM-A536B، نسخه‌ی دوم 5G را با شماره‌مدل SM-A536E نیز عرضه خواهد کرد. انتظار می‌رود مدل دوم به کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا و تعدادی از بازارهای آسیایی، ازجمله هند عرضه شود. همچنین، انتظار می‌رود یکی از این نسخه‌ها به تراشه‌ی اسنپدراگون کوالکام و دیگری به تراشه‌ی اگزینوس ۱۲۰۰ مجهز شود.

چندی پیش، نسخه‌ی آمریکایی گلکسی A53 با شماره‌مدل SM-A536U همراه با تراشه‌ی اگزینوس با شماره‌مدل s5e8825 در گیک‌بنچ فهرست شد که احتمالاً اگزینوس ۱۲۰۰ آینده است.

طبق شایعات، گلکسی A53 آینده به صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی Super AMOLED با وضوح +Full HD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد شد. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، بلندگوهای استریو، گواهی IP، حسگر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی اشاره کرد. گلکسی A53 احتمالاً در سه‌ماهه‌ی اول یا دوم سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات