ویوو Y33T با تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Y33T جدید‌ترین گوشی ویوو محسوب می‌شود که به صفحه‌نمایش ۶٫۵۸ اینچی LDC با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز مجهز است و با قیمت ۲۵۵ دلار فروخته می‌شود.
تبلیغات

ویوو اوایل این ماه گوشی هوشمند Y21T را رونمایی کرد که همان Y21s با تراشه‌ی متفاوت است و چند روز بعد، Y21T را با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و نرخ نوسازی بیشتر و حافظه‌ی رم کمتر در هند معرفی کرد. به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، اکنون این شرکت سری گوشی‌های هوشمند سری Y را با رونمایی گوشی Y33T گسترش داده است.

ویوو Y33T در‌واقع نسخه‌ای از Y21T هندی با حافظه‌ی رم بیشتر (۸ گیگابایت + ۴ گیگابایت مجازی) و دوربین سلفی با وضوح بیشتر (۱۶ مگاپیکسل) و صفحه‌نمایش ۶۰ هرتز است. بقیه‌ی مشخصات تغییری نکرده‌اند؛ یعنی گوشی جدید ویوو به صفحه‌نمایش ۶٫۵۸ اینچی LCD با وضوح +FullHD، تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۸۰، رابط کاربری Funtouch OS 12 و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی (قابل‌ارتقا تا یک‌ترابایت ازطریق کارت حافظه) مجهز می‌شود.

ویوو به نسخه‌ی اندروید Y33T اشاره نکرده است؛ اما انتظار می‌رود که مانند Y21T هندی از سیستم‌عامل اندروید ۱۱ بهره ببرد. پنل پشتی ویوو Y33T سیستم دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند.

حسگر اثرانگشت ویوو Y33T در‌کنار بدنه تعبیه است و انرژی این گوشی را باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۸ وات تأمین می‌کند. گوشی مذکور با قیمت ۱۸،۹۹۰ روپیه (۲۵۵ دلار یا ۲۲۵ یورو) در دو رنگ ازطریق خرده‌فروشان آنلاین و آفلاین در هند برای خرید دردسترس است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات