تیزر وان‌پلاس 10 پرو صفحه‌نمایش +2K و همیشه‌روشن یک هرتز را تأیید می‌کند

دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
تیزری که پیش‌ از رونمایی رسمی وان‌پلاس ۱۰ پرو منتشر شده است، نشان می‌دهد که این گوشی به صفحه‌نمایش LTPO 2.0 سامسونگ با وضوح صفحه‌نمایش +2K و نرخ نوسازی متغیر ۱۲۰ هرتز مجهز می‌شود.
تبلیغات

وان پلاس فردا، ۱۱ ژانویه (۲۱ دی‌) نسل بعدی گوشی هوشمند پرچم‌دارش را با نام وان پلاس ۱۰ پرو در چین معرفی ‌می‌کند و اکنون پیش‌سفارش آن را آغاز کرده است. پیش‌ از رونمایی رسمی، درحال‌حاضر بسیاری از جزئیات فاش شده و خود شرکت نیز برخی از ویژگی‌های مهم را ازطریق پوسترهای تبلیغاتی به‌اشتراک گذاشته است. در گزارشی جدید از گیزموچاینا، برند مذکور جزئیات بیشتری درباره‌ی صفحه‌نمایش ارائه کرده است.

تیزر جدید تأیید می‌کند که وان‌پلاس ۱۰ پرو به صفحه‌نمایش LTPO 2.0 سامسونگ با وضوح صفحه‌نمایش +2K و نرخ نوسازی متغیر ۱۲۰ هرتز مجهز می‌شود. افزون‌براین، وان‌پلاس ۱۰ پرو اولین گوشی جهان محسوب خواهد شد که با صفحه‌نمایش همیشه‌روشن یک هرتز عرضه می‌شود.

همان‌طور‌که از نام آن مشخص است، در قابلیت نمایش همیشه‌روشن، صفحه‌نمایش دستگاه در حالت Sleep Mode فعال می‌ماند و باعث می‌شود کاربران بدون نیاز به بازکردن قفل گوشی، زمان و برخی دیگر از اطلاعات مهم و اعلان‌ها را مشاهده کنند.

جزئیات وان‌پلاس ۱۰ پرو پیش‌ از رونمایی رسمی

در تیزر اخیر، وان‌پلاس طراحی پنل جلویی گوشی هوشمند آینده را فاش کرده بود که حاشیه‌های کوچک و گوشه‌های گرد و صفحه‌نمایش حفره‌دار را در گوشه‌ی سمت چپ نشان می‌داد.

وان‌پلاس ۱۰ پرو اولین دستگاهی خواهد بود که به‌صورت پیش‌فرض با جدیدترین رابط کاربری ColorOS 12.1 اوپو در بازار چین دردسترس قرار می‌گیرد. قدرت‌ سخت‌افزاری گوشی مذکور را تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک کوالکام تأمین می‌کند. افزون‌براین، این گوشی هوشمند از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۸۰ وات SuperVOOC و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات AirVOOC و شارژ بی‌سیم معکوس بهره خواهد برد.

در بخش دوربین، وان‌پلاس ۱۰ پرو در پنل جلو به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل و در پنل پشت به دوربین سه‌گانه از نسل دوم شرکت هاسلبلاد (Hasselblad) متشکل از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ۸ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

اطلاعات بیشتر در مورد گوشی هوشمند پرچم‌دار وان‌پلاس ازجمله ویژگی‌ها و همچنین قیمت و جزئیات دردسترس‌بودن، فردا در مراسم رونمایی رسمی ارائه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات