طراحی نمایشگر OnePlus 10 Pro فاش شد

شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
سرانجام تصویری از قسمت جلویی وان‌پلاس ۱۰ پرو در صفحه‌ی رسمی OnePlus China منتشر شد.
تبلیغات

پس از اینکه تمام هفته‌ی گذشته فقط می‌توانستیم پنل پشتی وان‌پلاس ۱۰ پرو را ببینیم، شرکت سازنده تصویر جدیدی منتشر کرده است که اطلاعات بیشتری از طراحی آن دراختیار ما قرار می‌دهد. امروز صبح، OnePlus China تصمیم گرفت گوشی هوشمند جدید شرکت را با تمام شکوه آن در پست رسمی خود در ویبو معرفی کند.

به‌گزارش گیزموچاینا، در پوستر به‌اشتراک گذاشته‌شده، به‌نظر می‌رسد وان‌‌پلاس ۱۰ پرو صفحه‌نمایش دو طرف خمیده با حاشیه‌های بسیار باریک در همه‌ی جهات داشته باشد. در‌مقایسه‌با وان‌پلاس ۹ پرو، به‌نظر می‌رسد منحنی‌های مدل جدید در پوستر کمتر باشند. همچنین، نسبت صفحه‌نمایش آن به بدنه در پرو ۱۰ بزرگ‌تر از پرو ۹ است. حفره‌ی درون صفحه‌نمایش نیز در جای قبلی خود قرار دارد؛ یعنی گوشه‌ی چپ بالای نمایشگر است.

وان پلاس ۱۰ پرو

علاوه‌بر صفحه‌نمایش، در این پست اشاره شده است که وان‌پلاس ۱۰ پرو اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که جدیدترین نسخه‌ی ColorOS 12.1 را در چین عرضه می‌کند. گفته می‌شود ColorOS 12.1 پاسخ داخلی این شرکت به Animoji اپل را به‌همراه خواهد داشت و همچنین تجربه‌ی نرم‌افزاری سریع‌تر و روان‌تری برای کاربران وان‌پلاس ارائه می‌دهد.

وان پلاس ۱۰ پرو

وان‌پلاس گوشی پرچم‌دار وان‌پلاس ۱۰ پرو را ۱۱ ژانویه (۲۱ دی) در چین رونمایی خواهد کرد. پیت لاو، مؤسس شرکت، تاکنون بسیاری از ویژگی‌های آن را قبل از رویداد معرفی کرده است.

درضمن، وان پلاس ۱۰ پرو از جدیدترین تراشه اسنپدراگون ۸ نسل اول قدرت می‌گیرد. این گوشی بع صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی LTPO 2.0 AMOLED در جلو و جزیره‌ی دوربین سه‌گانه هسل‌بلاد (Hasselblad) در پنل پشتی خود مجهز است. همچنین، انرژی آن را باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از از شارژ سیمی ۸۰ واتی SuperVOOC و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی AirVOOC تأمین می‌کند. علاوه‌براین، شارژ بی‌سیم معکوس نیز به خریداران ارائه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات