Planet گوشی Astro Slide 5G را با پردازنده دایمنسیتی 800 و کیبورد فیزیکی کشویی رونمایی کرد

یک‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
شرکت Planet گوشی هوشمند جدید خود موسوم به Astro Slide 5G را رونمایی کرد. این محصول از صفحه‌کلید فیزیکی و پردازنده‌ی دایمنسیتی ۸۰۰ مدیاتک برخوردار است.
تبلیغات

شرکت Planet Computers که در لندن مسقر است، برای اولین‌بار گوشی هوشمند جدیدی به نام Astro Slide 5G را معرفی کرد. این دستگاه از صفحه‌کلید کشویی بهره می‌برد و سرمایه‌گذاری اولیه‌ برای ساخت آن از مارس ۲۰۲۰ و ازطریق پلتفرم تأمین سرمایه‌ی Indiegogo انجام شده است. تأمین مالی برای ساخت این گوشی با موفقیت بزرگی همراه بود که باعث شد شرکت Planet در ژانویه‌ی ۲۰۲۱، رسما فعالیت خود را آغاز کند. البته با وجود تأسیس شرکت در آن زمان، محصول اشاره‌شده هنوز آماده‌‌ی ارسال نبود. اکنون این شرکت در رویداد CES ۲۰۲۲ باردیگر گوشی هوشمند Astro Slide 5G را رونمایی کرده است.

به‌گزارش گیزموچاینا، Planet به‌تازگی اعلام کرده است که Astro Slide 5G پس از مدت‌ها انتظار، سرانجام در مارس سال جاری میلادی و فقط در رنگ آبی و با قیمت ۸۶۲ پوند عرضه خواهد شد. بااین‌حال، افرادی که در تأمین مالی سرمایه‌ی موردنیاز ساخت این محصول در Indiegogo مشارکت کرده‌اند، این گوشی را با ۳۰ درصد تخفیف دریافت خواهند کرد. امکان مشارکت در تأمین مالی این پروژه همچنان فعال است که با این اقدام، قیمت نهایی Astro Slide 5G به ۶۵۰ دلار کاهش خواهد یافت.

گوشی Astro Slide 5G

Astro Slide قصد دارد در دوره‌ای که صفحه‌کلید فیزیکی تقریباً از همه‌ی گوش‌های هوشمند ممتاز بازار حذف شده است، محصولی برای افرادی عرضه کند که تمایل دارند از صفحه‌کلید فیزیکی استفاده کنند.

Astro Slide 5G از پردازنده‌ی دایمنسیتی ۸۰۰ مدیاتک بهره می‌برد و همان‌طورکه از نام آن پیدا است، از شبکه‌های 5G نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز است؛ البته امکان افزایش حافظه‌ی ذخیره‌سازی ازطریق درگاه میکرو اس‌دی تعبیه شده در این محصول فراهم است. این دستگاه از صفحه‌کلید مکانیکی با نور پس‌زمینه نیز برخوردار است. کاربران می‌توانند درصورت استفاده‌نکردن از کیبورد، آن را ازطریق مکانیزم کشویی پنهان کنند. گفته شده است که مکانیزم کشویی این گوشی از لولای RockUp بهره می‌برد؛ لولایی که اخیرا ثبت اختراع شده است و با قراردادن کیبورد دردسترس کاربر، این گوشی را بهرایانه‌ای کوچک تبدیل می‌کند.

گوشی Astro Slide 5G

گوشی Astro Slide 5G از نمایشگر ۶٫۳۹ اینچی AMOLED با وضوح تصویر Full HD پلاس استفاده می‌کند. این نمایشگر با لایه‌ای از جنس گوریلاگلس ۳ محافظت می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن اشاره کرد که از شارژ سریع ۳۰ وات و شارژ ۱۰ بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌کند.

این محصول به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده است و از بلندگوهای استریو و NFC و درگاه ۳٫۵ میلی‌متری هدفون نیز بهره می‌برد. گوشی مذکور به دو درگاه یواس‌بی سی با پشتیبانی از OTG مجهز شده است و به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند. علاوه‌براین، Astro Slide 5G از بوت چندگانه‌ی برخی توزیع‌های لینوکس نیز پشتیبانی می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات