شیائومی 11i هایپرشارژ با دایمنسیتی ۹۲۰ 5G و شارژ فوق‌سریع ۱۲۰ وات در هند عرضه شد

شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵
مطالعه 3 دقیقه
ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس شیائومی که با نام شیائومی 11i هایپرشارژ 5G در هند عرضه شده است، از شارژ سیمی ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند که بنابر ادعای شیائومی، تنها ۱۵ دقیقه طول می‌کشد تا کاملاً شارژ شود.
تبلیغات

شیائومی اکتبر ۲۰۲۱ سری ردمی نوت ۱۱ (Redmi Note 11) را در چین رونمایی کرد و با‌‌توجه‌‌به مشخصات درخورتوجه، موفق شد در یک ساعت، ۵۰۰ هزار دستگاه از آن را بفروشد. گوشی‌های مذکور هنوز روانه‌ی بازار جهانی نشده‌اند؛ اما اکنون دردسترس کاربران هندی قرار گرفته است.

به‌نقل از گیزموچاینا، مراسم رونمایی محصولی که شیائومی آن را 11i 5G و 11i هایپرشارژ 5G می‌نامد، روز پنجشنبه برگزار شد. هر دو گوشی مشخصات تقریباً یکسانی دارند؛ اما یک تفاوت مهم در فناوری شارژ آن‌ها وجود دارد. همان‌طورکه از نام‌گذاری آن‌‌ها مشخص است، شیائومی 11i هایپرشارژ 5G از استاندارد شارژ فوق‌سریع ۱۲۰ وات و شیائومی 11i از شارژ ۶۷ وات بهره می‌برد.

باوجوداین، تفاوت عمده‌ی دیگری نیز وجود دارد: شیائومی 11i هایپرشارژ به باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی و شیائومی 11i به باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپر‌ساعتی مجهز است.

سری شیائومی ۱۱ آی

قدرت سخت‌افزاری هر دو گوشی را تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۲۰ مدیاتک تأمین می‌کند که ازنظر معیارسنجی، عملکرد آن تنها ۳۰ درصد ضعیف‌تر از تراشه‌ی پرچم‌دار دایمنسیتی ۱۲۰۰ است. هر دو گوشی صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی AMOLED با وضوح FHD+ و حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت دارند که با شیشه‌ی گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شوند. در بخش صدا نیز، دو بلندگوی استریو متقارن با سیستم صوتی دالبی اتموس تعبیه شده است.

شیائومی 11i هایپرشارژ و شیائومی 11iدر پنل پشتی به دوربین سه‌گانه با مشخصات یکسان مجهز‌‌ند که از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با دیافراگم 1/1.52 اینچی و دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. در پنل جلویی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.45 دیده می‌شود که درون حفره‌‌ی مرکزی قرار گرفته است.

در بخش طراحی، سری 11i شیائومی از بدنه‌ای با لبه‌های صاف بهره می‌برد و پنل پشتی آن از شیشه AG با روکش مات ساخته شده است. ضخامت هر دو گوشی ۸٫۳ میلی‌متر است؛ اما مدل هایپرشارژ با ۲۰۴ گرم وزن، سبک‌تر از مدل معمولی ۲۰۷ گرمی است. حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش به‌اندازه‌ی کافی باریک هستند؛ اگرچه لبه‌ی پایین کمی حاشیه دارد. اسکنر اثرانگشت نیز درکنار بدنه قرار دارد. این گوشی از جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون نیز برخوردار است.

قیمت گوشی شیائومی 11i هایپرشارژ

نسخه‌ی مجهز به ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی شیائومی 11i با قیمت ۳۳۵ دلار و نسخه‌ی مجهز به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن با قیمت ۳۶۳ دلار فروخته می‌شود. شیائومی 11i هایپرشارژ نیز در دو مدل با همین پیکربندی، یعنی ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، به‌ترتیب با قیمت ۳۶۳ و ۳۹۰ دلار به بازار عرضه می‌‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات