تیزر لنوو نورپردازی RGB را در بدنه گوشی Legion Y90 نشان می‌دهد

شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
لنوو تیزر جدیدی از گوشی هوشمند موردانتظار Legion Y90 منتشر کرده است. در این تیزر، سیستم نورپردازی RGB در بدنه‌ی پشتی این دستگاه دیده می‌شود.
تبلیغات

لنوو به‌تازگی تیزر جدیدی از گوشی هوشمند گیمینگ بعدی خود موسوم به لیجن Y90 منتشر کرده است. پیش‌ازاین، گزارش‌هایی درمورد برخی از مشخصات و ویژگی‌های این محصول در دسترس قرار گرفته است؛ اما جدیدترین تیزر منتشرشده‌ی لنوو طراحی این محصول را نیز نمایش می‌دهد.

به‌گزارش گیزموچاینا، این شرکت تیزر جدید Legion Y90 را در حساب رسمی ویبو خود منتشر کرده است. در این تصویر، نمایی از پنل پشتی دستگاه دیده می‌شود. با نگاه به این تصویر، می‌توان لوگو نمادین Legoin Y را مشاهده کرد که از نور زمینه‌ی RGB بهره می‌برد. شایان ذکر است که این طراحی شباهت زیادی به Legion Phone 2 Pro دارد؛ دستگاهی که در بخش پشتی آن نورپردازی RGB تعبیه شده است.

علاوه‌براین، پوستر تبلیغاتی لنوو برآمدگی جزئی را در وسط پنل پشتی گوشی Legion Y90 نشان می‌دهد. این طراحی درمورد Legion Phone 2 Pro نیز دیده می‌شود؛ بنابراین، می‌توان انتظار داشت که قسمت بالایی و پایینی آن نازک‌تر و در بخش میانی آن برآمدگی وجود داشته باشد. این برآمدگی درواقع محل قرارگیری سیستم خنک‌کننده‌ی مایع سوپرشارژ با فن دوگانه‌ی توربو است. این مکانیزم خنک‌کننده‌ی فعالی است که از فن فیزیکی بهره می‌برد و به کاهش دما حین انجام کارهای سنگین مثل بازی کمک خواهد کرد.

با‌‌توجه‌به شایعه‌ها و گزارش‌های قبلی، انتظار داریم Legion Y90 با صفحه‌نمایش ۶٫۹۲ اینچی E4 امولد سامسونگ و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز روانه‌ی بازار شود. این محصول از HDR نیز پشتیبانی خواهد کرد. علاوه‌براین، گفته شده است که این گوشی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام، رم LPDDR5 و حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 3.1 بهره خواهد برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات