لپ‌‌ تاپ گیمینگ Legion Y7000P 2022 لنوو؛ ۱۱٫۶ درصد باریک‌تر از نسل قبل

پنج‌شنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
لنوو ادعا می‌کند که مدل ۲۰۲۲ لپ‌تاپ گیمینگ Legion Y7000P نسبت به نسل قبلی ۱۱٫۶ درصد باریک‌تر است و وزن کمتری نیز نسبت به نسل‌های قبلی خود دارد.
تبلیغات

به‌گزارش گیزموچاینا، لنوو تیزر جدیدی از لپ‌تاپ گیمینگ آینده‌اش را به‌ اشتراک گذاشته است. این لپ‌تاپ گیمینگ بخشی از برند Legion شرکت خواهد بود و تیزر جدید رسماً طراحی Legion Y7000P را نشان می‌دهد.

تیزر جدید در حساب رسمی ویبو شرکت مذکور (وب‌سایت میکروبلاگینگ چینی مشابه توییتر) منتشر شده است و طراحی Legion Y7000P را قبل از رونمایی رسمی به‌ نمایش می‌گذارد. با نگاهی به پوستر منتشرشده، می‌توان گفت که لولای لپ‌تاپ می‌تواند ۱۸۰ درجه حرکت کند. به‌عبارت دیگر، صفحه‌نمایش را می‌توان به‌ سمت عقب خم کرد تا کاملاً صاف شود. اگرچه نکته‌ی جالب به طراحی لولا مربوط نمی‌شود؛ بلکه نازکی لپ‌تاپ توجه‌ها را به خود جلب کرده است.

مدل ۲۰۲۰ لپ‌تاپ گیمینگ LegionY7000P با قابلیت حرکت ۱۸۰ درجه

برند چینی لنوو موفق شده که جدیدترین لپ‌تاپ Legion را حتی باریک‌تر و سبک‌تر از نسخه‌ی قبلی خود بسازد. طبق گزارش‌های رسمی، Legion Y7000P مدل ۲۰۲۲ از طراحی جدیدی بهره می‌برد که باعث می‌شود از نظر «زیبایی‌شناسی صنعتی» منحصربه‌فرد جلوه دهد. افزون‌ بر این، به‌نظر می‌رسد که لنوو در ساخت لپ‌تاپ گیمینگ جدیدش از مواد فلزی بیشتری استفاده خواهد کرد.

لنوو اعلام کرده که مدل ۲۰۲۲ لپ‌تاپ گیمینگ Legion Y7000P حدود ۱۱٫۶ درصد باریک‌تر از نسل قبلی‌اش و همچنین سبک‌تر از نسل‌های قبلی خواهد بود. طبق تیزرهای رسمی‌ای که قبلاً منتشر شد، لپ‌تاپ مذکور احتمالاً دارای صفحه‌نمایش 2K با نسبت تصویر ۱۶:۹ و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز است. متأسفانه هنوز جزئیات بیشتری در دسترس نیست؛ اما انتظار می‌رود که لنوو به‌زودی تعدادی لپ‌تاپ جدید از سری Legion عرضه کند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات