ردمی نوت 11s از چند پلتفرم مختلف گواهی‌های لازم را دریافت کرد

پنج‌شنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
ردمی نوت ۱۱ اس موفق شد گواهی‌های NBTC و BIS و EEC را دریافت کند.
تبلیغات

ردمی گوشی‌های هوشمند ردمی نوت ۱۱ و نوت ۱۱ پرو و نوت ۱۱ پرو پلاس را ماه اکتبر در چین معرفی کرد. گزارش‌ها ادعا می‌کنند این شرکت ممکن است سری نوت ۱۱ را با مشخصات متفاوت در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۲ در بازارهای جهانی عرضه کند. اطلاعات جدید نشان می‌دهد ردمی نوت ۱۱ اس از چندین پلتفرم گواهی تأیید دریافت کرده است.

به‌گزارش گیزموچاینا، آبیشک یاداو، یکی از افشاگران دنیای فناوری، اطلاع داد مرجع NBTC تایلند دستگاهی از شیائومی با شماره‌مدل 2201117SG را تأیید کرده است. همچنین گفته شده است که دستگاه مذکور با نام ردمی نوت ۱۱ اس در این کشور عرضه می‌شود. مرجع EEC اروپا همین مدل را به‌همراه نسخه‌های مختلف آن از‌جمله 2201117TG و 2201117TY و 2201117SY و مرجع BIS نسخه‌ی هندی آن با شماره‌مدل 220111TSI را تأیید کرده است. متاسفانه هنوز اطلاعاتی درباره‌ی این دستگاه‌ به‌دست ما نرسیده است.

هفته‌ی گذشته، مدل‌های 2201117TI و 2201117TG به‌ترتیب در سایت‌های صدور گواهی BIS و NBTC مشاهده شدند. فهرست NBTC نشان داد که این دستگاه با نام ردمی نوت ۱۱ 4G عرضه خواهد شد. براساس اطلاعات منتشر‌شده، این دستگاه به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳٫۱ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

مرجع FCC نسخه‌ی جهانی گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس با شماره‌مدل 20191116UG را تأیید کرده است و گفته می‌شود این دستگاه به‌سمت بازارهای جهانی می‌رود. با‌این‌حال، هیچ جزئیاتی از مشخصات آن در دست نیست. مارس امسال، ردمی گوشی‌های ردمی نوت ۱۰، نوت ۱۰ 5G، نوت ۱۰ اس و نوت ۱۰ پرو را در چندین بازار معرفی کرد. از‌این‌رو، احتمالا این شرکت تا مارس ۲۰۲۲ سری ردمی نوت ۱۱ را برای بازارهای جهانی رونمایی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات