ثبت پتنت گوشی هوشمند تاشوی جدیدی با دوربین دوگانه توسط شیائومی

پنج‌شنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی پتنتی به ثبت رسانده که در آن گوشی هوشمند تاشوی جدیدی با مکانیسم صدفی و دوربین سلفی دوگانه دیده می‌شود.
تبلیغات

شیائومی که در کارنامه‌ی خود می میکس فولد را دارد، اکنون نیز در حال برنامه‌ریزی برای اضافه کردن تاشوی دیگری به سری محصولات خود است. غول فناوری چینی، تصمیم گرفته از طراحی تاشوی صدفی برای گوشی هوشمند آینده‌ی خود استفاده کند.

به گزارش جی‌اس‌ام آرنا، شیائومی پتنتی در CNIPA (انجمن ملی مالکیت معنوی چین) به ثبت رسانده که طراحی شبیه به یکی از گوشی‌های خاص سامسونگ دارد. در پتنت مذکور دو دوربین و یک نمایشگر افقی کوچک پوششی دیده می‌شود که دستگاهی جذاب را به ما نشان می‌دهد.

پتنت گوشی هوشمند تاشوی صدفی شیائومی

در پتنت شیائومی، تلفن تاشوی جدیدی دیده می‌شود که حفره‌ای درون نمایشگر خود دارد که میزبان دوربین سلفی دوگانه‌ی آن خواهد بود. اسلات سیم‌کارت، پورت USB-C و اسپیکر در قسمت پایین تعبیه شده‌اند؛ درحالی‌که کلید پاور و دکمه‌ی تنظیم صدا در سمت راست قرار دارند.

پتنت گوشی هوشمند تاشوی صدفی شیائومی

جای تعجب نیست که شیائومی نیز خود را به رقابت گوشی‌ های تاشو رسانده و اکنون در حال آزمایش مکانیسم صدفی است که در دستگاه‌هایی مانند گلکسی زد فلیپ ۳ و هواوی P50 Pocket دیده می‌شود. در حال حاضر موتورولا، هواوی و سامسونگ در این دسته گوشی‌های هوشمندی عرضه کرده‌اند و غول فناوری چینی نیز می‌خواهد محصولی با ویژگی‌های روز دنیا داشته باشد. معتقدیم که گوشی هوشمند جدیدی با این طراحی به‌زودی وارد بازار خواهد شد، اما از زمان دقیق چنین اتفاقی آگاه نیستیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات