ویدئوی تبلیغاتی و تصاویر واقعی شیائومی 12 فاش شد

دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارشی تازه، ویدئوی تبلیغاتی و تصاویر واقعی از شیائومی ۱۲ منتشر شده است که طراحی و رنگ‌بندی گوشی را به‌نمایش می‌گذارد.
تبلیغات

به‌گزارش گیزموچاینا، شیائومی ۱۲ همراه‌با شیائومی ۱۲ ایکس و شیائومی ۱۲ پرو رسما در تاریخ بیست‌و‌هشتم دسامبر (هفتم دی‌ماه) رونمایی می‌شوند. ایوان بلس، افشاگر مشهور، رندرها و پس از مدتی ویدئوی تبلیغاتی فاش‌شده از شیائومی ۱۲ را به‌اشتراک گذاشته که طراحی و رنگ‌های آن را به‌خوبی نشان می‌دهد. از طرفی دیگر، افشاگر چینی Zealer، تصاویر واقعی شیائومی ۱۲ (۱۲ پرو) را منتشر کرده است.

ویدئوی تبلیغاتی شیائومی ۱۲ نشان می‌دهد که این گوشی در چهار رنگ مشکی، آبی، صورتی و سبز عرضه خواهد شد. در پنل جلو، گوشی از صفحه‌نمایش دارای حفره برای میزبانی دوربین سلفی و در پنل پشت از دوربین‌سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل بهره خواهد برد.

تصویر واقعی شیائومی ۱۲ پرو

مشخصات احتمالی شیائومی ۱۲

گزارش‌ها نشان می‌دهد که شیائومی ۱۲ با اندازه جمع‌و‌جور به صفحه‌نمایش ۶٫۲۸ اینچی AMOLED با وضوح +FHD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و محافظ گوریلا گلس ویکتوس مجهز خواهد شد.

شیائومی ۱۲ دارای دوربین ۳۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی خواهد بود. چیدمان دوربین پشتی آن، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل، دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسل و دوربین تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسل با زوم اپتیکال ۳ برابر را شامل خواهد شد.

قدرت سخت‌فزاری شیائومی ۱۲ را تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک تأمین خواهد کرد که با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 3.1 همراه خواهد بود. در بخش انرژی، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی از شارژ سریع ۶۷ وات، شارژ بی‌سیم ۳۰ وات و شارژ بی‌سیم معکوس ۱۰ وات پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های شیائومی ۱۲ می‌توان به سیستم‌عامل اندروید ۱۲ با پوسته MIUI 13 و بلندگوهای استریو هارمن کاردن اشاره کرد.

به‌گفته شیائومی، تصاویر واقعی که در متن مشاهده کردید، متعلق به شیائومی ۱۲ پرو هستند و نه شیائومی ۱۲. بااین‌حال، هر دو مدل طراحی بسیار مشابهی دارند و گفته می‌شود که حسگرهای دوربین و دکمه‌های فیزیکی نسخه‌ی پرو بزرگ‌تر از نسخه‌ی معمولی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات