سری ویوو V23 با دوربین سلفی دوگانه ۵۰ مگاپیکسل و فوکوس خودکار چشمی در هند معرفی می‌شود

جمعه ۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
برخلاف گوشی‌های V23e یا V23e 5G که دارای دوربین سلفی تکی هستند، گفته می‌شود سری ویوو V23 با دوربین سلفی دوگانه ۵۰ مگاپیکسل با قابلیت فوکوس خودکار چشمی در هند عرضه خواهد شد.
تبلیغات

شایعات مختلفی پیرامون تاریخ عرضه‌ی سری ویوو V23 در بازار هند وجود دارد. شایعات قبلی ماه دسامبر را برای رونمایی از سری V23 نشان می‌داد‌ند که بعدا به ماه ژانویه ۲۰۲۲ موکول شد. اکنون در گزارشی از گیزموچاینا، شایعاتی درباره‌ی V23 5G و V23 پرو منتشر شده است و به‌نظر می‌رسد مشتریان هندی باید منتظر رونمایی سری V23 در شبه قاره در ژانویه ۲۰۲۲ باشند.

تماشا در آپارات

یکی از ویژگی‌هایی که در سری ویوو V23 تأیید شده، بهره‌مندی دوربین سلفی دوگانه با فوکوس خودکار چشمی ۵۰ مگاپیکسل است که در مدل‌های بازار هند موجود خواهد بود. دوربین سلفی دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی بی‌تردید در مدل‌های در V23e و V23e 5G وجود ندارد. طبق شایعات، ویوو V23 پرو باریک‌ترین گوشی هوشمند هند با صفحه‌نمایش خمیده سه‌بعدی و ضخامت ۷٫۳۶ میلی‌متر خواهد بود. هنوز اطلاعاتی در مورد تعداد مدل‌های هندی سری ویوو V23 وجود ندارد؛ اما همان‌طور که در تیزر رسمی ویوو در هند نشان داده شده است، انتظار می‌رود که شامل V23 و V23 پرو باشد.

براساس تیزر رسمی، گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش خمیده به رنگ طلایی‌ و سه دوربین در پنل پشت آن دیده می‌شود. هنوز مشخص نیست که آیا مدل‌های بازار هند با مدل‌های جهانی مشابه خواهند بود یا خیر؛ اما تغییراتی نسبت به نسخه چینی وجود خواهد داشت. انتظار می‌رود که با نزدیک‌شدن به رونمایی سری ویوو V23 در ژانویه ۲۰۲۲ گزارش‌های بیشتری در دسترس قرار بگیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات