جزئیات صفحه‌نمایش سری ۱۲ شیائومی پیش از رونمایی رسمی فاش شد

پنج‌شنبه ۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق گزارش منتشر شده، شیائومی ۱۲ و ۱۲ ایکس به صفحه‌نمایش +Full HD و شیائومی ۱۲ پرو به صفحه‌نمایش 2K مجهز خواهند شد.
تبلیغات

به‌گزارش گیزموچاینا، شیائومی تأیید کرده است که نسل بعدی گوشی‌های هوشمند پرچم‌دارش در تاریخ ۲۸ دسامبر (۷ دی‌ماه) رسما در چین رونمایی می‌شود. پیش‌از معرفی، جزئیات مربوط به این گوشی‌ها ازطریق افشای اطلاعات و تیزرهای رسمی منتشر شده است.

گزارش جدیدی که از چین منتشر شده، جزئیات بیشتری درباره‌ی صفحه‌نمایش گوشی‌های هوشمند آینده شیائومی ۱۲، شیائومی ۱۲ پرو و شیائومی ۱۲ ایکس به اشتراک گذاشته است.

جدید‌ترین افشای اطلاعات نشان داد که شیائومی ۱۲ به صفحه‌نمایش ۶٫۲۸ اینچی با لبه‌های خمیده ساخت TCL CSOT با وضوح 1080p و عمق رنگ ۱۰ بیتی مجهز خواهد شد. گفته می‌شود که این شرکت از همان پنل صفحه‌نمایش برای گوشی هوشمند ارزان‌قیمت شیائومی ۱۲ ایکس نیز استفاده می‌کند. علاوه‌بر‌این، گفته می‌شود که برای شیائومی ۱۲ پرو، این شرکت پنل صفحه‌نمایش 2K سامسونگ با لبه‌های خمیده را انتخاب کرده است.

مدیر محصول شیائومی اعلام کرد که برای گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار آینده‌اش برای ارائه‌ عمر باتری بهتر، به‌جای پنل صفحه‌نمایش 2K در مدل معمولی، از پنل Full +HD استفاده می‌کند. صفحه‌نمایش نیز همچنان از عمق رنگ ۱۰ بیتی، نسبت کنتراست بالا ۱۶۰۰۰:۱ پشتیبانی می‌کند و دارای محافظ شیشه‌ای GGV خواهد بود.

اخیرا، لی جون، مدیرعامل شیائومی تأیید کرد که صفحه‌نمایش گوشی هوشمند شیائومی ۱۲ امتیاز +A را از دیسپلی‌میت دریافت کرده است و همچنین ۱۵ رکورد را شکسته؛ اما جزئیات بیشتری درباره‌ی آن منتشر نکرده است.

گوشی های هوشمند سری ۱۲ شیائومی اولین دستگاه‌های این شرکت محسوب می‌شوند که از جدید‌ترین تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک کوالکام بهره می‌برند. برای اطلاع از انواع پیکربندی‌ها، قیمت گوشی های شیائومی مذکور و دسترسی به بازار‌های مختلف، باید منتظر رویداد رسمی معرفی باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات