امتیاز شیائومی ۱۲ پرو در گیک‌بنچ پیشرفت ۵ درصدی نسبت به نسل قبل را نشان می‌دهد

چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی ۱۲ پرو در آزمون تک‌هسته‌ای و چند‌هسته‌ای در گیک‌بنچ به‌ترتیب ۱۲۴۶ امتیاز و ۳۹۰۳ امتیاز کسب کرده است.
تبلیغات

به‌گزارش گیزموچاینا، شیائومی ازطریق رسانه‌های اجتماعی تأیید کرد که شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ پرو از جدیدترین و بهترین تراشه‌ی کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸ نسل یک بهره خواهند برد تا عملکرد پرقدرتی را به کاربران ارائه دهند.

شیائومی تنها تولیدکننده‌ای نیست که از اسنپدراگون ۸ نسل یک برای پرچم‌داران خود استفاده می‌کند. در سوی دیگر میدان، سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ، ریلمی GT 2 پرو، اوپو Find X4 پرو و اج X30 موتورولا، همان تراشه‌ی پرچم‌دار شیائومی ۱۲ پرو را دارند.

تیزر شیائومی ۱۲

براساس فهرست گیک‌بنچ ۵، شیائومی ۱۲ پرو در آزمون‌ تک‌هسته‌ای ۱۲۴۶ امتیاز و در آزمون چند‌هسته‌ای ۳۹۰۳ امتیاز را کسب کرده است؛ درحالی‌که در بررسی می ۱۱ آی با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ به امتیازهای ۱۱۳۵ و ۳۶۹۴ رسیده بودیم؛ بنابراین حدود ۵ درصد پیشرفت را در عملکرد چندهسته‌ای شاهد هستیم. موتو اج X30 دستگاه معرف مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک و دستگاه معرف مجهز به تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۰۰۰ امتیاز کمتری نسبت به پرچم‌دار جدید شیائومی کسب کرده‌اند.

شیائومی ۱۲ پرو در گیک‌بنچ

طبق نتایج رسمی گیک‌بنچ می‌توان دید که شیائومی ۱۲ پرو در امتیاز چند‌هسته‌ای از دایمنسیتی ۹۰۰۰ عقب است. تراشه جدید مدیاتک در آزمون چند‌هسته‌ای بر خلاف شیائومی ۱۲ پرو در این فهرست که امتیاز ۳۹۰۳ را داشت، به امتیاز بالاتر از ۴۰۰۰ دست پیدا کرده؛ آزمون گیک‌بنچ همچنین نشان می‌دهد که نسخه ۱۲ گیگابایتی شیائومی ۱۲ پرو با سیستم‌عامل اندروید ۱۲ برای آزمایش‌ها استفاده شده است.

شیائومی با مهم‌ترین سری پرچم‌داران خود، سری شیائومی ۱۲، به استقبال سال ۲۰۲۲ می‌رود و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی آن‌ها، منتظر رویداد معرفی در تاریخ ۲۸ دسامبر (هقتم دی‌ماه ۱۴۰۰) خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات