تاریخ معرفی شیائومی 12، شیائومی 12X و 12 پرو تأیید شد

سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
پس از مدت‌ها شایعه و گزارش، سرانجام نام گوشی‌های پرچم‌دار بعدی شیائومی یعنی شیائومی ۱۲، ۱۲ ایکس و ۱۲ پرو و تاریخ معرفی این سه دستگاه تأیید شد.
تبلیغات

براساس برخی گزارش‌ها، انتظار می‌رود شیائومی گوشی‌های پرچم‌دار جدید سری ۱۲ خود را تا پایان ماه جاری در چین معرفی کند. برخی از لو دهندگان خبرهای فناوری حتی مدعی شده‌اند که سری شیائومی ۱۲ در ۲۸ دسامبر (هفتم دی ۱۴۰۰) عرضه خواهد شد. غول فناوری چینی امروز سرانجام خبری درمورد تاریخ رسمی معرفی پرچم‌داران بعدی خود منتشر کرد که شایعات قبلی را هم تآیید می‌کند.

به گزارش گیزموچاینا، پوستر منتشر شده توسط شیائومی، سو بینگتیان، دونده‌ی معروف سرعتی چین را نشان می‌دهد که از سری شیائومی ۱۲ حمایت می‌کند. البته در این تصویر تعداد دستگاه‌هایی که در تاریخ ۲۸ دسامبر معرفی خواهد شد، مشخص نیست. با توجه به محتوای منتشر شده توسط مدیران شیائومی در ویبو، انتظار می‌رود این شرکت حداقل سه‌مدل شیائومی ۱۲ را در تاریخ اشاره شده معرفی کند.

لی جون بنیان‌گذار این برند، وانگ‌تنگ توماس مدیر کل شیائومی و لو ویبینگ رئیس گروه این شرکت از گوشی‌های هوشمند شیائومی ۱۲، شیائومی ۱۲ ایکس و شیائومی ۱۲ پرو برای نوشتن پست‌های خود در ویبو استفاده کرده‌اند.

شیائومی ۱۲

انتظار می‌رود گوشی‌های پرچم‌دار بعدی شیائومی یعنی شیائومی ۱۲، شیائومی ۱۲ ایکس و شیائومی ۱۲ پرو در چین با شماره مدل 2112123AC، 2201123C و 2201122C روانه‌ی بازار شوند. هر سه مدل گواهی 3C و TENAA چین را نیز دریافت کرده‌اند. ظاهراً مدل شیائومی ۱۲ و ۱۲ ایکس از فناوری شارژ سریع ۶۷ وات پشتیبانی خواهند کرد و این درحالی است که شاید مدل ۱۲ پرو، با شارژ فوق‌سریع ۱۲۰ وات معرفی شود.

شیائومی ۱۲ و ۱۲ پرو احتمالاً به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک مجهز خواهند شد ولی شاید شیائومی از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ در مدل ۱۲ ایکس بهره ببرد. علاوه‌براین گفته شده شیائومی ۱۲ اولترا با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک احتمالاً در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۲ به‌طور رسمی معرفی خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های این سری از پرچم‌داران شیائومی می‌توان به بهره گرفتن از رابط کاربری اختصاصی MIUI 13 اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات