فونت Mi Sans مورد استفاده در MIUI 13 شیائومی قبل از عرضه رسمی فاش شد

دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهراً شیائومی قصد دارد از فونت جدید Mi Sans و Mi Prototype 210317 در MIUI 13 استفاده کند. Mi Prototype نسخه‌ی پررنگ‌ فونت Mi Sans است.
تبلیغات

شیائومی به‌روزرسانی سیستم‌عامل MIUI را برای گوشی‌های هوشمند خود در فواصل زمانی منظم منتشر می‌کند و اکنون براساس گزارشی جدید از گیزموچاینا، این غول چینی در اواخر ماه دسامبر برای عرضه‌ی MIUI 13 برپایه‌ی سیستم‌عامل اندروید ۱۲ آماده می‌شود.

انتظار می‌رود MIUI جدید در تاریخ ۲۸ دسامبر (هفتم دی‌ماه ۱۴۰۰) رسما معرفی شود؛ اما قبل از عرضه، افشای اطلاعات جدیدی نشان می‌دهد که شیائومی از فونت جدید Mi Sans و Mi Prototype 210317 در MIUI 13 استفاده خواهد کرد. فونت‌های جدید جایگزین فونت Mi Lan Pro VF خواهند شد که درحال‌حاضر شیائومی از آن استفاده می‌کند.

فونت جدید شیائومی

به‌نظر می‌رسد که فونت‌های جدید در مقایسه با فونت فعلی، متونی گردتر با خطوط صاف‌تر دارند که ظاهری مدرن به آن می‌بخشند. افزون‌براین، مشخص شد که این فونت حاوی دو نشانه‌ی خاص شامل لوگوی شیائومی و لوگوی MIUI است.

فونت جدید Mi Sans که شیائومی در MIUI 13 استفاده خواهد کرد با فونت‌هایی که در نسخه‌ی فعلی موجود است، تفاوت دارد. فونت‌های Mi Lan Pro VF از زمان انتشار MIUI 11 مورد استفاده قرار گرفته‌اند و این شرکت باعرضه‌ی MIUI 12.5، نام همان فونت را به Mi Sans تغییر داده است تا برای تحول بزرگ آینده آماده شود.

لوگو جدید شیائومی
لوگوی جدید MIUI

در‌حال‌حاضر، اطلاعات زیادی درباره‌ی آنچه که این شرکت در نسخه‌ی آینده MIUI ارتقا خواهد داد، وجود ندارد؛ اما انتظار می‌رود تغییرات عمده‌ای در بخش طراحی داشته باشد و ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه شود. شیائومی همچنین قرار است از شر برخی ویژگی های موجود، ازجمله Screen On Time و Weather Super Wallpaper خلاص شود.

در اخبار مرتبط، فهرستی از اولین گوشی‌های موبایل شیائومی که قرار است آپدیت جدید را دریافت کنند، فاش شده است. این فهرست، گوشی‌های پریمیوم مانند می ۱۱ اولترا، ردمی K40 پرو، و سایر گوشی‌های میان‌رده نظیر نسخه‌ی Youth Edition می ۱۱ را شامل می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات