گوشی آنر X30 5G با تراشه اسنپدراگون 695 و حداکثر ۱۲ گیگابایت رم معرفی شد

جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
گوشی هوشمند آنر X30 با تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۹۶ و پشتیبانی از فناوری 5G رسما معرفی شد.
تبلیغات

شرکت آنر امروز رویدادی برگزار کرد که طی آن به‌طور رسمی از گوشی هوشمند میان‌رده‌ی انر X30 پریمیوم رونمایی کرد. این محصول در کنار آنر پلی ۳۰ پلاس 5G معرفی شد.

به گزارش گیزموچاینا، آنر X30 درواقع مدل استاندارد آنر X30 مکس و آنر X30i است که اکتبر امسال عرضه شدند. مدل جدید از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۹۶ کوالکام بهره می‌برد. این تراشه با فرایند ۶ نانومتری تولید شده و از شبکه‌های 5G نیز پشتیبانی می‌کند. آنر از ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم در این محصول بهره گرفته است اما علاقمندان می‌توانند در صورت تمایل مدل مجهز به ۶ گیگابایت رم آن را خریداری کنند. حافظه‌ی ذخیره‌سازی این محصول نیز در مدل ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی در دسترس خواهد بود.

آنر X30 از نمایشگر IPS LCD به ابعاد ۶٫۸ اینچ بهره می‌برد. وضوح این صفحه‌نمایش Full HD پلاس (۱۰۸۰ در ۲۳۸۸ پیکسل) است. این نمایشگر همچنین از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی نیز در پانچ‌هول جلوی دستگاه تعبیه شده است.

در بخش پشتی آنر X30 شاهد سیستم دوربین با طراحی نمادین حلقه‌ای هستیم که از این نظر شباهت زیادی با طراحی آنر مجیک ۳ دارد. این مازول شامل یک دوربین ۴۸ مگاپکیسلی اصلی، یک دوربین دو مگاپیکسلی تشخیص عمق و یک دوبین دو مگاپیکسلی ماکرو است.

باتری این گوشی هوشمند ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد و از فناوری شارژ فوق‌سریع ۶۶ وات هم پشتیبانی می‌کند. این یعنی شارژ صفر تا ۸۰ درصد این محصول فقط ۳۰ دقیقه زمان خواهد برد. آنر X30 به‌طور پیش‌فرض رابط کاربری اختصاصی Magic UI 5.0 مبتنی بر اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند.

گوشی هوشمند آنر X30 با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیر‌ه‌سازی با قیمت ۱۴۹۹ یوان (حدود ۲۳۵ دلار) به‌فروش می‌رسد و این درحالی است که مدل مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قیمت ۲۲۹۹ یوان (حدود ۳۶۱ دلار) در دسترس خریداران خواهد بود. این محصول در چهار رنگ مشکی، نقره‌ای، طلایی و آبی به بازار عرضه می‌شود. آنر X30 از ماه دسامبر در چین به‌فروش خواهد رسید ولی هنوز خبری درمورد تاریخ دقیق عرضه‌ی جهانی این دستگاه در دسترس نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات