تصویر رندر گوشی تاشدنی مجیک فولد 5G آنر فاش شد

دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویر رندری از گوشی تاشدنی آنر با نام مجیک فولد 5G منتشر شده که از نظر طراحی شبیه به سری گلکسی زد فولد سامسونگ است. انتظار می‌رود این گوشی تاشو سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۲ رونمایی شود.
تبلیغات

آنر از زمانی‌که با جدا‌شدن از هواوی به برندی مستقل تبدیل شد، به‌صورت فعال و با تلاش زیاد دستگاه‌های جدیدی را روانه‌ی بازار کرده است. پس از عرضه‌ی چند دستگاه پرچم‌دار، این شرکت اکنون قصد دارد با وارد‌شدن به عرصه‌ی گوشی‌های تاشو سهم خود را در بازار تقویت کند.

مدتی است که گزارش‌های مختلفی درباره‌ی گوشی‌های هوشمند تاشو آنر در فضای مجازی منتشر می‌شود. اکنون در گزارشی جدید از گیزموچاینا، رندری از گوشی هوشمند آینده این شرکت با‌نام آنر مجیک فولد فایوجی (Honor Magic Fold 5G) فاش شده است.

از نظر طراحی، گوشی هوشمند تاشوی آینده آنر شبیه به سری گلکسی زد فولد سامسونگ است. براساس گزارش‌ها، این شرکت قصد دارد گوشی تاشو دیگری را نیز روانه بازار کند که فرم تاشونده متفاوتی خواهد داشت.

طبق ثبت نام تجاری اخیر، آنر گوشی‌های هوشمند آنر مجیک فولد (Honor Magic Fold) و همچنین گوشی هوشمند آنر مجیک وینگ (Honor Magic Wing) را در بازار عرضه خواهد کرد تا با گوشی‌های مشابه برندهایی مانند سامسونگ، هواوی و شیائومی رقابت کند.

براساس شایعات، مجیک فولد آنر به صفحه‌نمایش ۸ اینچی با وضوح تصویر ۲۲۰۰ در۲۴۸۰ پیکسل مجهز خواهد شد. قدرت سخت‌افزاری آن توسط پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای با یک هسته ۳٫۱۳ گیگاهرتزی Cortex A-77، سه‌هسته ۲٫۵۴ گیگاهرتزی Cortex A-77 و چهار هسته ۲٫۰۵ گیگاهرتزی Cortex A-55 تأمین خواهد شد.

گفته می‌شود آنر مجیک فولد از ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره خواهد برد. گوشی تاشدنی آینده آنر احتمالا از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل و در قسمت جلویی احتمالا از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدیوئی استفاده خواهد کرد.

مجیک فولد آنر احتمالا با سیستم‌عامل اندروید ۱۱ عرضه خواهد شد؛ اما انتظار می‌رود که تا زمان عرضه‌ی دستگاه از اندروید ۱۲ بهره ببرد. انرژی مورد نیاز این گوشی توسط باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع تأمین خواهد شد.

عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند تاشدنی می‌تواند به آنر کمک کند تا سهم بازار خود را در چین افزایش دهد. این برند در‌حال‌حاضر ۱۵ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده و به سومین شرکت بزرگ گوشی هوشمند در چین تبدیل شده است و پس از آن ویوو و اوپو قرار دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات