شیائومی ۱۲ پرو ممکن است دوربین سلفی زیر صفحه‌نمایش داشته باشد

چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
اخیرا در ویدئوهای فاش‌شده از رابط کاربری MIUI 13، گوشی ناشناسی بدون حفره‌ی دوربین سلفی در صفحه‌نمایش آن دیده شده است. تصور می‌شود این گوشی شیائومی ۱۲ پرو باشد.
تبلیغات

به‌تازگی لوگو MIUI 13 در برخی از برنامه‌های پیش‌فرض رابط کاربری MIUI دیده شده است. از همین‌ طریق نیز چندین ویدئو که ویژگی‌های جدید برنامه‌ها پس از به‌روزرسانی را معرفی می‌کند، در دستگاه ناشناسی به‌نمایش درآمده است.

به‌گزارش گیزموچاینا، طبق گفته‌های وب‌سایت Xiaomiui، گوشی نمایان‌شده در ویدئوهای اولیه از رابط کاربری MIUI 13 احتمال دارد شیائومی ۱۲ پرو باشد؛ چراکه طراحی پنل جلویی آن به هیچ گوشی دیگری از شیائومی شباهت ندارد. گوشی مشاهده‌شده، صفحه‌نمایشی با لبه‌های خمیده دارد که ما را به‌یاد می ۱۱ می‌اندازد؛ اما حاشیه‌های آن اندکی بیشتر از می ۱۱ است.

تصویر فاش شده از ویدئوهای MIUI 13 منتسب به شیائومی ۱۲ پرو

مهم‌ترین نکته‌ای که در این ویدئوها می‌توان به آن پی برد، فقدان حفره‌ی دوربین سلفی در صفحه‌نمایش است. این بدان‌معنا است که احتمالاً شیائومی ۱۲ پرو به دوربین سلفی زیر صفحه‌نمایش مجهز خواهد شد. در گذشته، شایعاتی مطرح شده بود که مدل ۱۲ پرو پرچم‌دار شیائومی همانند شیائومی میکس ۴، دوربین سلفی زیر صفحه‌نمایش خواهد داشت که به‌نظر می‌رسد با انتشار این ویدئو اندکی رنگ حقیقت به خود گرفته است.

اگرچه گزارشی در روزهای گذشته منتشر شد که از به‌کار‌رفتن حفره‌ی دوربین سلفی در تمامی مدل‌های شیائومی ۱۲ حکایت می‌کرد، احتمالاً مدل پرو پرچم‌دار آینده‌ی شیائومی از این قاعده مستثنی خواهد بود.

همچنین، این وب‌سایت اظهار می‌کند که براساس ویدئوهای منتشرشده ممکن است در ساخت شیائومی ۱۲ پرو از بلندگوی پیزوالکتریک همانند نسل اول سری میکس استفاده شده باشد؛ چراکه هیچ اثری از بلندگوی مکالمه در بالای صفحه‌نمایش دیده نمی‌شود. به‌هر‌حال، فعلا در هیچ قسمتی از کدهای رابط کاربری MIUI اثری از این مؤلفه دیده نمی‌شود.

انتظار می‌رود گوشی‌های سری ۱۲ شیائومی در روزهای آینده رسما رونمایی شوند. در چند روز گذشته، اخبار و شایعات مختلفی از این گوشی‌ها منتشر شده است؛ ولی هنوز مشخصات فنی و ظاهری‌اش در هاله‌ای از ابهام قرار دارد

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات