سری 12 شیائومی دوربین زیر نمایشگر نخواهد داشت

یک‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
افشاگر معروفی در توییتر به‌ نام Digital chat station، اعلام کرده است که در سری 12 شیائومی به جای فناوری دوربین سلفی زیر نمایشگر از حفره‌ای برای قرار دادن این دوربین استفاده می‌شود.
تبلیغات

انتظار می‌رود شیائومی تا پایان ماه جاری از گوشی‌های سری 12 خود رونمایی کند. طبق شایعات بسیاری که پیرامون این سری از گوشی‌های شیائومی منتشر شده‌ است، سری 12 شیائومی روز ۲۸ دسامبر ۲۰۲۱ (۷ دی ۱۴۰۰) در سه مدل شیائومی 12، شیائومی 12X و شیائومی 12 پرو معرفی خواهند شد؛ حالا قبل از عرضه، اطلاعات مهمی درباره دوربین‌های این گوشی‌ها قبل از عرضه به بازار، منتشر شده است.

به گزارش gizmochina و به گفته DigitalChatStation در توییتر، در گوشی‌های سری 12 شیائومی به جای فناوری دوربین زیر نمایشگر از حفره‌ای برای قرار دادن این دوربین در قسمت بالا و وسط نمایشگر استفاده شده است؛ در هر سه مدل سری 12 حفره دوربین سلفی وجود خواهد داشت و می‌توان انتظار داشت که این دوربین نسبت به مدل‌های قبلی خود بهبود پیدا کرده باشد.

xiaomi-12

با اینکه شیائومی تولید انبوه فناوری دوربین سلفی زیر نمایشگر را برای میکس 4 عرضه کرده بود، اما این فناوری آنچنان که باید مورد قبول بازار واقع نشده بود و همین امر اصلی‌ترین دلیل استفاده از حفره‌ای برای جای دادن دوربین سلفی در گوشی‌های سری پرچم‌دار امسال است.

به غیر از دوربین سلفی، اطلاعات مربوط به دیگر مشخصات سری 12 گوشی‌های شیائومی پیش‌تر منتشر شده است.

شیائومی 12 و 12 پرو تراشه کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 که اخیراً رونمایی شده، خواهند داشت و شیائومی 12X نیز به مجهز به تراشه اسنپدراگون 870 خواهد بود.

پیش‌بینی می‌شود که گوشی‌های سری 12 شیائومی با نمایشگر LTPO تطبیقی و نرخ نوسازی قابل تنظیم بین ۱ تا ۱۲۰ هرتز به بازار عرضه شوند.

در فناوری LTPO، قطعات اضافی بین مدار کنترل صفحه‌نمایش و پردازنده گرافیکی حذف شده و در نتیجه امکان پشتیبانی از نرخ نوسازی بالا و همچنین نرخ نوسازی متغیر فراهم می‌شود؛ نرخ نوسازی متغیر باعث افزایش عمر باتری‌ در گوشی‌ها می‌شود.

شما کاربر زومیت درباره استفاده از حفره‌ برای جای دادن دوربین سلفی چه دیدگاهی دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات