تصاویر و ویدئوی گوشی عرضه‌نشده‌ Ion Mini نوکیا از سال ۲۰۱۴ فاش شد

دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
در سال ۲۰۱۴، تعدادی از محصولات درحال‌توسعه‌ی نوکیا کنار گذاشته شدند. به‌تازگی یکی از افشاگران در توییتر، تصاویر و ویدئویی از گوشی هوشمند عرضه‌نشده Ion Mini را به‌اشتراک گذاشته است.
تبلیغات

به‌نقل از گیزموچاینا، پس از آنکه مایکروسافت در سال ۲۰۱۴ نوکیا را تصاحب کرد، برخی از محصولات درحال توسعه از جمله نوکیا Ion Mini با شماره‌مدل RM-1028 لغو شدند؛ اما اکنون از این گوشی ویدئویی در دسترس قرار گرفته است. مفهوم طراحی گوشی، رنگ شاد و زنده بود و پیش‌بینی می‌شد پیش از آنکه مایکروسافت در سال ۲۰۱۴ این پروژه را تعطیل کند، با سیستم‌عامل اندروید روانه‌ی بازار شود.

افشاگری با نام کاربری Dimitrios Vlachos در توییتر، تعدادی تصویر و ویدئو از نوکیا Ion Mini منتشر کرده است. گوشی مذکور در سال ۲۰۱۴ قبل از خرید نوکیا توسط مایکروسافت کنار گذاشته شد. از طرفی دیگر، انتظار می‌رفت جانشین نوکیا RM-1027 (لومیا ۶۳۶) روی سیستم‌عامل شبیه اندروید اجرا شود؛ اما این اتفاق نیفتاد، زیرا نوکیا به سمت تولید گوشی‌های ویندوزی رفت و نوکیا RM-1028 معروف به نوکیا Ion Mini لغو شد.

نمای ion-mini نوکیا از کنار

فاش‌کننده‌ی توئیتری چندین ویژگی دستگاه را که در ویدئو و تصاویر دیده می‌شود، تشریح می‌کند. Ion Mini دستگاه ساده‌ای بود که می‌توانست قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای داشته باشد. این گوشی از صفحه‌نمایش کوچک کلاسیک و یک دوربین در پشت بهره می‌برد. نوکیا Ion Mini از nauOS، سیستم‌عامل هیبریدی نوکیا بهره می‌برد. nauOS در تعدادی از محصولات نوکیا مورد استفاده قرار گرفت و ویدئو و تصاویر نشان می‌داد که دستگاه از تراشه‌ی MSM8226 کوالکام یا اسنپدراگون ۴۰۰ استفاده می‌کند.

نمای پشت ion-mini نوکیا

منبع اطلاعاتی همچنین قصد دارد ویدیوها و تصاویر بیشتری از برخی دیگر از گوشی های لغو شده نوکیا منتشر کند. مشخص نیست که این جزئیات از کجا سرچشمه می‌گیرند و آیا هیچ یک از این گوشی‌های لغو‌شده جایگاه خود را در خارج از نوکیا پیدا خواهند کرد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات