گوشی تاشوی آنر با دو نام تجاری Magic Fold و Magic Wing در اروپا ثبت می‌شود

دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
آنر اولین گوشی تاشوی خود را با نام تجاری Magic Fold یا Magic Wing در اروپا به ثبت رساند. می‌توان انتظار داشت که در زمان عرضه نیز، این محصول با یکی از همین دو نام معرفی شود.
تبلیغات

آنر برنامه‌های بلندپروازانه‌ای برای گوشی‌های هوشمند خود در سر دارد و در راستای این برنامه‌ها نیز اخیرا با شکست دادن شرکت‌های بزرگی مانند شیائومی، جایگاه سوم فروش گوشی در بازار چین به دست آورده است.

طبق گزارش‌ها به دست آمده، Magic Fold آنر قطعا گوشی تاشو است اما Magic Wing ممکن است گوشی تاشو یا لپ‌تاپ باشد. طی هفته‌های آینده جزئیات بیشتری در این زمینه منتشر خواهد شد.

honor-folding-device-name

به گزارش gizmochina و براساس اطلاعات موجود، آنر پنل صفحه‌نمایش اولین گوشی تاشوی خود را از شرکتی چینی BOE و Visionox تأمین خواهد کرد و طراحی داخلی آن تیز مشابه گوشی تاشو گلکسی Z Fold 2 سامسونگ است.

برخی گزارش‌ها حاکی از این است که نمایشگر داخلی این گوشی تاشو ۸ اینچی، صفحه‌نمایش بیرونی آن ۶/۵ اینچی خواهد بود. همچنین شایعاتی وجود دارد که گوشی تاشوی Magic X آنر نیز با طراحی شبیه به Mate X2 هواوی معرفی خواهد شد.

آنر پس از جدایی از هواوی به برندی مستقل تبدیل شد؛ این برند به سرعت رشد کرد و پس از موفقیت در بازار چین، حالا برای بازسازی جایگاه خود و از سرگیری فعالیتش در بازار جهانی تلاش می‌کند. علاوه‌براین، آنر با تمرکز بر تولید گوشی‌های پیریموم، برنامه‌های بلندپروازانه‌ای برای تسلط بر بازار دارد.

شما آینده گوشی تاشوی آنر را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا این گوشی می‌تواند رقیبی برای گوشی‌های تاشوی هواوی یا سامسونگ باشد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات