شیائومی Redmi K50 Gaming تأییدیه نظارتی چین را دریافت کرد

شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی شیائومی Redmi K50 Gaming موفق شده است تأییدیه مراجع نظارتی چین را دریافت کند.
تبلیغات

قرار است ردمی، برند زیرمجموعه‌ی شیائومی، سری Redmi K50 را فوریه‌ی ۲۰۲۲ عرضه کند. هنوز اطلاعات زیادی درباره‌ی سری K50 نشنیده‌ایم؛ اما به‌نظر می‌رسد روند تولید آن طبق برنامه‌ریزی پیش می‌رود؛ زیرا Redmi K50 Gaming را یکی از مراجع نظارتی چین تأیید کرده است.

به‌گزارش جی‌اس‌ام آرنا، گفته می‌شود Redmi K50 Gaming، با اسم رمز «Matisse» و نام مدل L10، از تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۰۰۰ استفاده خواهد کرد. براساس اطلاعات منتشر‌شده، به‌نظر می‌رسد این دستگاه به دوربین سه‌گانه‌ یا چهارگانه متشکل از دوربین اصلی ۶۴ یا ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز باشد. همچنین، گفته می‌شود گوشی هوشمند مذکور در برخی بازارها با نام Poco F4 GT عرضه خواهد شد.

Redmi K50

مقاله‌ی مرتبط:

به‌احتمال فراوان Redmi K50 Gaming با K50 و K50 پرو و K50 پرو پلاس همراه می‌شود که به‌ترتیب از تراشه‌های دایمنسیتی ۷۰۰۰ و اسنپدراگون ۸۷۰ و اسنپدراگون ۸ نسل اول بهره می‌برند.

انتظار داریم سری K50 از رابط کاربری MIUI 13 استفاده کند و ممکن است برخی از اعضای این خانواده حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر را بازگردانند. علاوه‌بر‌این، شایعاتی مبنی‌بر عرضه سری K50 با شارژ ۱۰۰ وات و مقاومت IP68 در‌برابر گرد‌و‌غبار و آب نیز وجود دارد؛ اما بعید است که این ویژگی‌ها را در همه مدل‌ها ببینیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات